Ο Βίτορ Περέιρα βρέθηκε, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, χθες στο ΣΕΦ για πρώτη φορά από την ημέρα που ανέλαβε τον πάγκο του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού και παρακολούθησε από κοντά τη νίκη του μπασκετικού τμήματος του συλλόγου επί της ΤΣΣΚΑ.
Ο Πορτογάλος τεχνικός είδε τον αγώνα καθισμένος δίπλα στον πρόεδρο των ερυθρόλευκων, Βαγγέλη Μαρινάκη, ενώ τον χαιρέτησε με χειραψία αλλά και... κλείσιμο του ματιού, δείγμα της καλής σχέσης των δύο ανδρών!
Μαζί τους, όπως ήδη έχουμε αναφέρει ήταν οι Κριστιάν Καρεμπέ και Πιερ Ισά.


