Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΒΑΝΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ



Έτοιμος ο Ολυμπιακός για τον επαναληπτικό προημιτελικό Κυπέλλου της Τετάρτης στο ΟΑΚΑ.

Οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης την τελευταία τους προπόνηση, πριν την αυριανή αναμέτρηση Κυπέλλου με την ΑΕΚ. Δούλεψαν πολύ επάνω στην τακτική, ενώ παράλληλα έριξαν το βάρος τους στην αμυντική και επιθετική λειτουργία. Ο κ. Περέιρα δούλεψε πολύ με τους αμυντικογενείς ποδοσφαιριστές, τόσο στην σωστή αμυντική αντίδρασή τους, όσο και στο «χτίσιμο» του παιχνιδιού από τα μετόπισθεν. Στο δίτερμα που ακολούθησε δουλεύτηκε πολύ η επιθετική στρατηγική και το πρόγραμμα έκλεισε με στημένες φάσεις (κόρνερ και φάουλ).

Ο Κώστας Μήτρογλου έκανε θεραπεία, ενώ το ίδιο έκανε και ο Ομάρ Ελαμπντελαουί. Ευχάριστα νέα έρχονται από τον Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος έκανε ατομικό στο γήπεδο, ανεβάζοντας ρυθμό. Κανονικά γυμνάστηκε εκ νέου ο Γιαννιώτης, ενώ ατομικό έκανε και ο Στρέζος. Αναλυτικά η αποστολή του Ολυμπιακού για το ματς με την ΑΕΚ: Μέγιερι, Ρομπέρτο, Χάρα, Αφελάι, Μιλιβόγεβιτς, Φορτούνης, Ντομίνγκεζ, Μπενίτες, Ντουρμάζ, Μποτία, Μανιάτης, Μαζουακού, Σαλίνο, Ντοσεβί, Κασάμι, Γιαννούλης, Σιόβας, Σάλιακας, Βούρος.


Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :