Ουρές σχημάτισε από τα χαράματα στο ΟΑΚΑ ο κόσμος της ΑΕΚ για τα τελευταία 4-5 χιλιάδες εισιτήρια της ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό.
Μπορεί να έχουν ήδη φύγει περίπου 65.000 εισιτήρια, αλλά οι οπαδοί της ΑΕΚ, "διψάνε" για... Ολυμπιακό! Έτσι μετά τη χθεσινή ανακοίνωση της ΠΑΕ πως τα εναπομείναντα εισιτήρια (4-5 χιλιάδες) θα τίθεντο προς πώληση το πρωί της Τρίτης, από τα… χαράματα σχηματίστηκαν ουρές στα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ.
Λίγο μετά τις 7:00 άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτοι «κιτρινόμαυροι» και δύο ώρες πριν ανοίξουν τα εκδοτήρια (10:00) η ουρά ήταν ήδη πολλά μέτρα.
Το sold out είναι πλέον θέμα χρόνου και συνυπολογίζοντας και τα διαρκείας, 69.618 θεατές αναμένονται στις κερκίδες.


