Ευχάριστα νέα ήρθαν από τον Νταβίντ Φουστέρ στη σημερινή προπόνηση.
Ο Ισπανός μέσος του Ολυμπιακού έχει αρχίσει να ανεβάζει σιγά σιγά ρυθμό και σήμερα έκανε ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο, ανεβάζοντας ρυθμό.
Κανονικά γυμνάστηκε ο Γιαννιώτης, ενώ ατομικό έκανε ο Στρέζος.