Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

ΤΑΚΟΥΡΙΔΗΣ : ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ



Ο Ολυμπιακός δεν πέρασε από την αήττητη έδρα της Κηφισιάς, γνωρίζοντας τη δεύτερη ήττα στο πρωτάθλημα (3-1 σετ), θα έχει όμως την ευκαιρία για άμεση ρεβάνς στον ημιτελικό του Σαββάτου στην Ερμούπολη...

Ο κεντρικός του Ολυμπιακού Γιάννης Τακουρίδης δήλωσε μετά το ματς: «Κάναμε τη δεύτερη ήττα στο πρωτάθλημα αλλά θα παίξουν πολλά ρόλο στη συνέχεια της κανονικής διάρκειας. Η Κηφισιά άξιζε τη νίκη και κέρδισε δίκαια αφού τα παιδιά έπαιξαν καλά. Ήταν ανταγωνιστική και αυτό φάνηκε στο γήπεδο. Ο Ολυμπιακός δεν έχει να αλλάξει κάτι σε πέντε μέρες εξαιτίας μιας άσχημης εμφάνισης. Είναι άλλο γεγονός το παιχνίδι στη Σύρο και πρέπει να είμαστε σίγουροι και εμείς και η Κηφισιά ότι πρόκειται για άλλο παιχνίδι. Δεν βάζουμε ταμπέλες στα ματς σε όλα παίζουμε για τον ίδιο στόχο τη νίκη. Και αδιάφορο να ήταν το σημερινό παιχνίδι για εμάς, που δεν ήταν πάλι για τη νίκη θα παίζαμε. Τώρα πάμε για τη νίκη στο Κύπελλο που είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :