Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ... ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ Ο ΛΑΣΟ



Στη δουλειά που έγινε μετά την αποτυχία της Ρεάλ να κατακτήσει τα δύο τελευταία χρόνια την Ευρωλίγκα στάθηκε ο Πάμπλο Λάσο μετά την κατάκτηση της φετινής διοργάνωσης κόντρα στον Ολυμπιακό.

Ο τεχνικός των «μερένχες» τόνισε πως αισθάνεται χαρούμενος για τους παίκτες του και πως άξιζαν το τρόπαιο, ενώ θεωρεί πως έδειξαν χαρακτήρα σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, παρά τους τραυματισμούς και πως η άμυνα ήταν καθοριστική για την κατάκτηση του ένατου τροπαίου.

Αναλυτικά είπε: «Είναι δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματά μου. Είμαι χαρούμενος για τους παίκτες μου. Δούλεψαν σκληρά και διατήρησαν το κουράγιο τους, παρά τις αποτυχίες των τελευταίων ετών. Το άξιζαν.

Δείξαμε χαρακτήρα, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο παιχνίδι, παρά τις αλλαγές και τους τραυματισμούς που είχαμε. Μείναμε ενωμένοι. Παίξαμε καλή άμυνα και στο τέλος κατακτήσαμε το τρόπαιο.

Όταν μιλάς για μπασκετμπολίστες, μιλάς για πολλά πράγματα. Το σουτ, την πάσα, την άμυνα. Υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να αγοράσεις με τίποτα. Αυτό είναι η καρδιά του Νοτσιόνι. Εγώ είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν πριν δέκα χρόνια, ο ίδιος που ήμουν και χθες. Δεν με νοιάζει το παρελθόν, παραμένω ταπεινός».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :