Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

ΣΕ ΑΥΣΤΡΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ «ΧΤΙΖΕΤΑΙ»... Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!



Μπορεί το μυαλό όλων στον Ολυμπιακό να έχει επικεντρωθεί στον σαββατιάτικο τελικό Κυπέλλου με τη Skoda Ξάνθη, με τους ερυθρόλευκους να φιλοδοξούν να πανηγυρίσουν την κατάκτηση του 17ου νταμπλ στην ιστορία τους ωστόσο, οι Πρωταθλητές Ελλάδας έχουν ήδη ξεκινήσει να κάνουν τα πλάνα τους για τον προγραμματισμό της επόμενης σεζόν.

Ο σχεδιασμός για την επόμενη απαιτητική περίοδο βρίσκεται... επί τάπητος και βάσει αυτού η προετοιμασία στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο στάδια, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το "gavros.gr".

Το πρώτο, θα πραγματοποιηθεί στο Ζέεφελντ της Αυστρίας από τις 10 ως τις 21 Ιουλίου, το οποίο αποτελεί το αγαπημένο θέρετρο των ερυθρόλευκων και το δεύτερο στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας από τις 27 Ιουλίου μέχρι τις 7 Αυγούστου.

Διάστημα στο οποίο ο Θρύλος αναμένεται να δώσει 4-5 πολύ δυνατά ματς προετοιμασίας.

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :