Τρίτη 26 Μαΐου 2015

MVP ΤΣΟΡΙ : ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΩ! ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ...



Μεγάλη διάκριση αποτελεί για τον Αλεχάντρο Ντομίνγκεζ το βραβείο του MVP του φετινού πρωταθλήματος της Superleague.

Ο Αργεντίνος μέσος του Ολυμπιακού συγκέντρωσε το 51% των ψήφων του κόσμου και δήλωσε πως το όνειρό του είναι να πετύχει στην Ευρώπη με τον Θρύλο.

«Ο ποδοσφαιριστής προσπαθεί να προσφέρει θέαμα και ο κόσμος είναι αυτός που έχει το δικαίωμα να χειροκροτήσει ή να αποδοκιμάσει. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω επιλεγεί ανάμεσα στους κορυφαίους ποδοσφαιριστές», δήλωσε αρχικά.

Για το αν ήταν ένα από τα καλύτερα γκολ που έχει σημειώσει στην καριέρα του: «Το γκολ στον τελικό Κυπέλλου είναι ένα από τα καλύτερά μου λόγω και της σημαντικότητας του ματς. Δεν έχω πετύχει πολλά. Το χθεσινό ήταν ένα από τα καλύτερα λόγω της σημασίας του αγώνα».

Για το ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που παίρνει αυτό το βραβείο: «Δεν είμαι παίκτης που βάζω πολλά γκολ, δίνω περισσότερες ασίστ. Ήταν πολύ σημαντική η χρονιά του 2009 για την καριέρα μου (είχε ψηφιστεί πολυτιμότερος παίκτης στο ρωσικό πρωτάθλημα).

Πάντα λέω πως στο ποδόσφαιρο γίνονται πολλές αλλαγές και ο κάθε παίκτης προσπαθεί να δίνει ότι περισσότερο μπορεί. Το μυστικό είναι στο πώς κάποιος προπονείται. Ανάλογα με την προπόνηση, έτσι θα παίξεις».

Για το αν υπήρξε στιγμή που φοβήθηκε για το πρωτάθλημα μέσα στη χρονιά: «Δεν μπορώ να πω πως φοβήθηκα μέσα στη χρονιά, αλλά ανησύχησα όταν βρεθήκαμε πέντε βαθμούς πίσω, αφού δεν υπήρχαν περιθώρια για λάθη. Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και πήραμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο, δεν είναι εύκολο το πρωτάθλημα.

Πολλές φόρες είναι δύσκολο να παίζεις απέναντι σε ομάδες που κλείνονται παρά σε ομάδες που παίζουν με τον ίδιο τρόπο με εσένα. Πολλές φορές σκέφτομαι άλλες λύσεις από πριν με πολύ κινητικότητα και τρέχοντας πάρα πολύ πίσω από την μπάλα».

Για την επόμενη χρονιά: Το πρώτο πράγμα που έχω στο μυαλό μου είναι οι διακοπές. Θα προσπαθήσω να ξεπεράσω τα νούμερα, να βελτιωθώ όπως και όλη η ομάδα, δεν θα συμβιβαστώ, θα συνεχίσω.

Για την ευρωπαϊκή παρουσία του Ολυμπιακού: Από την ομάδα εξαρτάται αν πετύχουμε κάτι στην Ευρώπη, όχι από έναν παίκτη. Έχω όνειρο να πετύχουμε στην Ευρώπη.

Θέλω ξανά το πρωτάθλημα, από εκεί και πέρα ότι θέλει ο Θεός για μένα. Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο».

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :