Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

«ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ 43 ΜΟΥ...» (ΡΗΟΤΟ)



Ο Ριβάλντο εξήγησε το λόγο που δεν θα συνεχίσει να παίζει για τη Μότζι Μίριμ. Δηλώνει ότι ακόμη και στα... 43 του έχει προτάσεις και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του!

Επέστρεψε στη δράση στα 43 του για τη Μότζι Μίριμ. Ωστόσο, ένα πρόβλημα στο γόνατό του τον κάνει να μην συνεχίσει να υπηρετεί την ομάδα στην οποία προεδρεύει, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει.

Το γεγονός, όμως, ότι ακόμη και τώρα έχει προτάσεις από ομάδες του εξωτερικού του δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για να... επιστρέψει δυνατός.

«Σήμερα ήταν η τελευταία μου προπόνηση στη Μότζι Μίριμ, αύριο θα είμαι στον αγωνιστικό χώρο για το τελευταίο μου ματς με αυτό το σύλλογο, που αποτελεί μέρος της ιστορίας μου. Θα εκμεταλλευτώ αυτό το διάστημα για να κάνω θεραπεία στο γόνατό μου. Μίλησα με ορισμένους γιατρούς και με συμβούλεψαν να κάνω μια πραγματική θεραπεία στο γόνατό μου και να μην παίζω με αναισθησία, καθώς αυτό θα μπορούσε να βλάψει περισσότερο.

Την επόμενη εβδομάδα θα είμαι με το γιατρό Χοακίμ Γκράβα Κορίνθιανς για εξετάσεις. Αν και είμαι 43 ετών ακόμη έχω προτάσεις από συλλόγους του εξωτερικού. Είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτό με παροτρίνει ακόμη περισσότερο για να φροντίσω το γόνατό μου», έγραψε στο λογαριασμό του στο instagram ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού.


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :