Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

ΒΕΡΓΟΣ : ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΩ...



Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Έλτσε έκανε ο Νίκος Βέργος.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής συνεχίζει στην Ισπανία την καριέρα του και φάνηκε... έτοιμος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα, αποκομίζοντας παράλληλα νέες εμπειρίες.

«Η ομάδα είναι πολύ καλή στην Ισπανία και μια από τις καλύτερες στην Ευρώπη. Πιστεύω θα προσαρμοστώ», ανέφερε ο Βέργος και συνέχισε σχετικά με τις συμβουλές που του έδωσαν οι Μποτία και Φουστέρ.

«Μου ευχήθηκαν καλή τύχη. Πιστεύουν ότι η συμμετοχή μου στην Έλτσε, στη Β' κατηγορία, θα με βοηθήσει στην εξέλιξή μου».

Συνεχίζοντας σχετικά με το πώς συνεννοείται, ο Βέργος απάντησε. «Είμαι εδώ μερικές ημέρες και έως ότου μάθω ισπανικά, θα μιλάω με αυτούς που γνωρίζουν αγγλικά».

Καταλήγοντας, τόνισε. «Θέλω να δείξω την αξία και τις ικανότητές μου. Είμαι επιθετικός, αλλά αν ο κόουτς με χρειαστεί σε άλλη θέση, θα παίξω εκεί. Το πιο σημαντικό είναι οι νίκες. Η πόλη είναι ωραία, όπως και οι άνθρωποί της. Υπάρχουν πολλοί οπαδοί που θα μας βοηθούν στους αγώνες μας».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :