Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

ΟΛΑ... ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΣΑΝΤΟΣ!



Ο Αντερλάν Σάντος μιλώντας στην Πορτογαλία τόνισε πως μπορεί και να ήρθε η... ώρα του για μεταγραφή, ενώ γνωστοποίησε πως η Μπράγκα έχει απορρίψει όλες τις προτάσεις που της έχουν γίνει.

Ο Βραζιλιάνος αμυντικός της Μπράγκα -που σύμφωνα με τους Πορτογάλους ενδιαφέρει ακόμα τον Ολυμπιακό αλλά και τις Ρεν, Φενέρ και Ουντινέζε- μίλησε σε ΜΜΕ στην Ιβηρική για το μέλλον του.

«Μπορεί και να ήρθε η ώρα μου για μεταγραφή. Μέχρι τώρα ο πρόεδρος της ομάδας έχει αρνηθεί όλες τις προτάσεις που έχουν γίνει. Δεν τις θεωρούσε τόσο καλές, καθώς θεωρεί πως είμαι ένας παίκτης μεγάλης αξίας. Όμως όλα εξαρτώνται από την ευκαιρία που θα δοθεί σε έναν παίκτη. Εγώ είμαι επικεντρωμένος στην ομάδα μου, όμως εάν υπάρξει μία πολύ καλή προοπτική και μία προσφορά που να καλύψει την ομάδα μου, τότε τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν», υπογράμμισε ο Αντερλάν Σάντος.
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :