Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ... ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΟΛΑΖ ΣΤΟ «ΑΝΤΙΟ» ΤΟΥ ΧΑΡΑ! (ΡΗΟΤΟ)



Ο Φράνκο Χάρα αποτελεί πλέον παρελθόν από τον Ολυμπιακό, ύστερα από το διάστημα που φόρεσε τα ερυθρόλευκα, κατακτώντας τόσο το πρωτάθλημα, όσο και το Κύπελλο.

Ο Αργεντίνος επιθετικός μάλιστα, θέλησε να αναφερθεί και στον πολύ καλό του φίλο στον Θρύλο, Τσόρι Ντομίνγκεζ, ανεβάζοντας μαζί του ένα κολάζ φωτογραφιών.

Συγκεκριμένα, ο Χάρα ανέβασε διάφορες φωτογραφίες πανηγυρισμών με τη φανέλα του Ολυμπιακού, αλλά και τον Τσόρι, δείχνοντας έτσι την καλή σχέση που έχουν μεταξύ τους.

Χαρακτηριστικά, το μήνυμά του:

«Δίχως να έχω πολλά να πω... Σήμερα νιώθω όσο πιο ισχυρός γίνεται, διότι έχω τη γενναιότητα να φεύγω με το κεφάλι ψηλά. Νιώθω ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο, γιατί έκανα έναν πολύ καλό φίλο και αισθάνομαι πιο επιτυχημένος, γιατί η αληθινή επιτυχία είναι όσα έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Η καριέρα μου, η οικογένειά μου και ο εαυτός μου...».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :