Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ ΜΕ ΤΙΣ... ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ!


Για τα όνειρά του με τον Ολυμπιακό μίλησε ο Κώστας Φορτούνης. Ο νέος ηγέτης του Ολυμπιακού σε συνέντευξξή του στον «Γαύρο» απάντησε σε πολλά θέματα που ακούγονται.

Δηλώνει πως δεν τον απασχολούν οι... φήμες που ακούγονται από το εξωτερικό, τονίζει πως είναι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό και πως είναι θαυμαστής του Τζιοβάνι και του Κακά.

Τι λέει για τον διοικητικό ηγέτη του Θρύλου, Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος τον πίστεψε και τον έφερε πίσω στο Λιμάνι, αλλά και για τα παιχνίδια με ΑΕΚ και Ντιναμό Ζάγκρεμπ.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κώστα Φορτούνη:

-Ξεκινώντας θα θέλαμε να μας πεις αν νιώθεις αυτή την μετάβαση που έχεις κάνει από πέρυσι. Φέτος ξεκίνησες μία χρονιά που πας καλά και έχεις περάσει σε άλλο επίπεδο. Πώς το βιώνεις, πώς το αντιμετωπίζεις;
«Πέρσι ήρθα στον Ολυμπιακό και δεν είχαν κάνει ούτε προετοιμασία. Είχα έρθει πολύ αργά, άργησα να μπω στο κλίμα της ομάδας, δεν ήμουν έτοιμος, το παραδέχομαι ότι ήμουν πίσω. Προσπάθησα όμως μέσα από τις προπονήσεις όποτε μου δινόταν ο χρόνος να μπαίνω μέσα στο γήπεδο να δίνω το 100% και να αποδεικνύω ότι ο Ολυμπιακός έκανε πολύ καλά που επένδυσε σε μένα. Φέτος είναι μία διαφορετική χρονιά, έκανα προετοιμασία με την ομάδα. Η ομάδα με εμπιστεύεται, ο προπονητής με εμπιστεύεται και αυτό βγαίνει μέσα στο γήπεδο γιατί νιώθω πολύ καλά. Ολα είναι τέλεια».

-Είπες ότι ο Ολυμπιακός επένδυσε σε σένα. Σε ένα παιδί που το είχε στην ακαδημία του, ανδρώθηκε μέσα στην ομάδα του. Ηταν για σένα ένα στοίχημα να γυρίσεις στον Ολυμπιακό να αποδείξεις κάποια πράγματα;
«Επαιζα σε μικρή ηλικία στον Ολυμπιακό, από τα 12 μέχρι τα 14 μου. Δεν το κρύβω ότι όταν πας σε μία τέτοια ηλικία σε μία ομάδα δένεσαι μαζί της. Ημουν Ολυμπιακός, υποστήριζα την ομάδα από μικρός και ήθελα πάντα να παίξω στο Καραϊσκάκη με αυτόν τον φοβερό κόσμο. Ηταν το όνειρό μου».

«Τον καλύτερο Πρόεδρο»

-Μεγάλη προσπάθεια έκανε ο Πρόεδρος τότε για να σε φέρει στην ομάδα. Μάλιστα τότε σε διεκδικούσε και ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναϊκός. Τι ακριβώς είχε γίνει τότε;
«Ο Πρόεδρος με εμπιστευόταν πάρα πολύ, εξακολουθεί να με εμπιστεύεται και τον ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Το καλοκαίρι που ήρθα στον Ολυμπιακό είχα προτάσεις απ’ όλες τις μεγάλες ομάδες, αλλά δεν φοβήθηκα να έρθω στον Ολυμπιακό. Πιστεύω στον εαυτό μου, ήξερα ότι με τη δουλειά μου κάποια στιγμή θα παίξω και θα δείξω τι αξίζω. Ηρθα στον Ολυμπιακό και αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος».

-Και σε πολύ δύσκολες εποχές για την Ελλάδα ο Πρόεδρος εξακολουθεί να είναι πολύ κοντά στην ομάδα…
«Ο κ. Μαρινάκης μας βοηθάει πάρα πολύ και βρίσκεται κοντά μας. Σε δύσκολες εποχές για την Ελλάδα εκείνος είναι δίπλα μας και ξοδεύει αρκετά χρήματα για τον Ολυμπιακό. Είναι ο καλύτερος Πρόεδρος και είμαστε τυχεροί που τον έχουμε στην ομάδα και είναι δίπλα μας».

-Πώς βλέπεις αυτή τη σύγκριση που κάνουμε με τον Ντομίνγκες;
«Ο Τσόρι είναι ένας φοβερός παίκτης. Μαθαίνω πάρα πολλά από το παιχνίδι του, με συμβουλεύει πολύ. Απλά πέρσι τις πιο πολλές φορές εγώ έπαιζα σαν αριστερό χαφ, φέτος παίζω στη φυσική μου θέση, πίσω από τον σέντερ φορ. Εκεί με εμπιστεύεται ο προπονητής και αυτή τη θέση μπορώ να την παίξω καλύτερα απ’ όλες».

-Το καλοκαίρι στην προετοιμασία ο Τσόρι είχε δηλώσει ότι είσαι ο διάδοχός του στον Ολυμπιακό. Μετά από οκτώ επίσημα παιχνίδια ουσιαστικά εσύ έχεις πάρει τη φανέλα βασικού.
«Στην προετοιμασία ήμουν πάρα πολύ καλά και συνεχίζω να είμαι καλά. Τον ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά του λόγια. Τον περιμένουμε να γυρίσει γιατί είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης για την ομάδα. Είναι πολυτέλεια για τον Ολυμπιακό να έχει σε κάθε θέση δύο πάρα πολύ καλούς ποδοσφαιριστές. Γι’ αυτό πιστεύω ότι ξεχωρίζουμε από τους άλλους, γιατί σε κάθε θέση έχουμε πολλούς καλούς ποδοσφαιριστές».

-Τον αποδέχεσαι τον ρόλο του ηγέτη που έχουν αρχίσει να σουν δίνουν; Νιώθεις κάποιο βάρος;
«Είμαι πολύ καλά, σε καλή ηλικία για ποδόσφαιρο και θέλω να προσφέρω στον Ολυμπιακό. Θέλω να μπαίνω μέσα στο γήπεδο και να με αποδέχονται όλοι. Θέλω να παίρνω πρωτοβουλίες, μπαίνω μέσα χωρίς άγχος κι αυτή τη στιγμή νιώθω πάρα πολύ καλά. Μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση ο κόσμος που είναι όλος μαζί μου και αισθάνομαι πιο σίγουρος για τον εαυτό μου από ποτέ. Νιώθω υπέροχα στον Ολυμπιακό».

«Είμαι στη μεγαλύτερη ελληνική ομάδα»

-Αρα δεν ανήκεις και στην κατηγορία των παικτών που έχουν στο μυαλό τους μία μεταγραφή στο εξωτερικό. Γιατί ήδη έχουμε στο εξωτερικό πολλά δημοσιεύματα για το μέλλον σου…
«Οχι, αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στον Ολυμπιακό και είμαι πάρα πολύ καλά. Είμαι στην μεγαλύτερη ελληνική ομάδα, παίζουμε στο Champions League, είμαι πολύ καλά και θέλω να συνεχίσω εδώ. Δεν με απασχολούν όλα αυτά που ακούγονται».

-Κουβέντα για νέο συμβόλαιο έχει γίνει γιατί και γι’ αυτό το θέμα υπήρξαν δημοσιεύματα;
«Αυτά είναι θέματα που τα κανονίζει ο μάνατζέρ μου. Εγώ είμαι προσηλωμένος στα αγωνιστικά. Οταν έρθει εκείνη η στιγμή και μακάρι να έρθει, θα τα συζητήσουμε τότε».

ΑΡΣΕΝΑΛ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

-Περίμενες να έχει κάνει ένα τόσο καλό ξεκίνημα η ομάδα;
«Εχουμε αλλάξει τρόπο παιχνιδιού. Ο προπονητής μας ζητάει διαφορετικά πράγματα απ’ ό,τι μας ζητούσαν οι άλλοι. Βλέπαμε ότι παίζαμε καλό ποδόσφαιρο από τα φιλικά, αλλά μην κρυβόμαστε, δεν περιμέναμε ένα τόσο καλό ξεκίνημα. Κερδίσαμε την Αρσεναλ, χάσαμε από την Μπάγερν, αλλά αυτήν την ήττα μπορείς να την πεις και φυσιολογική. Και πάλι, όμως, απέναντι σε μια τόσο μεγάλη ομάδα ήμασταν ήταν ανταγωνιστικοί. Δεν σταματάμε εδώ, έχουμε μπροστά μας τρεις στόχους, το νταμπλ και ό,τι καλύτερο στην Ευρώπη».

-Να σταθούμε στην Ευρώπη. Το παιχνίδι στην Αρσεναλ έχει μείνει στην ιστορία γιατί ο Ολυμπιακός είχε 12 επισκέψεις στην Αγγλία, αλλά η 13η αποδείχτηκε πιο γούρικη. Πώς το βίωσες αυτό το παιχνίδι;
«Ξέραμε, μας είχε πει και ο προπονητής και όλοι το γνωρίζαμε ότι η επίσκεψή μας στην Αρσεναλ ήταν πάρα πολύ δύσκολη και ότι προερχόταν από μία ήττα, οπότε θα τα έδινε όλα για μία νίκη. Πήγαμε εκεί, παίξαμε το παιχνίδι μας πολύ καλά, βγήκαμε στην κόντρα και πιστεύω ότι κάναμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια μας φέτος. Κερδίσαμε έναν πάρα πολύ μεγάλο αντίπαλο και κάναμε χαρούμενους όλους τους φιλάθλους μας και τον Πρόεδρό μας».

-Εχουν ειπωθεί πάρα πολλά για το γκολ που έχεις βάλει με την Αρσεναλ. Θα μας δώσεις μία εξήγηση τι έχεις κάνει εκεί; Εχεις δει τον Οσπίνα έξω από το τέρμα και το έχεις κάνει επίτηδες;
«Συνέχεια στις προπονήσεις προσπαθώ να το δουλέψω αυτό, έτσι ώστε να δυσκολέψω τον τερματοφύλακα. Προσπαθώ με φάλτσα να φέρω την μπάλα προς τα μέσα. Ηταν μία σκέψη μου από την αρχή και ήθελα να το κάνω. Είδα τον τερματοφύλακα λίγο έξω, το δοκίμασα και μετά είδα την μπάλα να σκάει μέσα από τη γραμμή. Ήταν το κάτι φοβερό».

-Και τώρα Ζάγκρεμπ…
«Είναι ένα κομβικό παιχνίδι για την εξέλιξη της ευρωπαϊκής μας πορείας. Πηγαίνουμε εκεί να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα έτσι ώστε μετά να τους νικήσουμε στο Καραϊσκάκη και να έχουμε το πάνω χέρι».

-Ενα εξάποντο θα είναι ιδανικό, βέβαια, αλλά απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε και οι τέσσερις δεν θα σας χαλάσουν…
«Εμείς πάμε και για τους έξι πόντους, αλλά πιστεύω ότι και με τέσσερις πόντους, δηλαδή μία ισοπαλία στην Κροατία και μία νίκη στο Καραϊσκάκη θα είμαστε πολύ καλά. Η Αρσεναλ παίζει παράλληλα δύο παιχνίδια με την Μπάγερν και πιστεύουμε ότι οι Γερμανοί θα τα κερδίσουν και τα δύο. Αν γίνει κάτι τέτοιο, εμείς ακόμα και με εφτά βαθμούς θα έχουμε προκριθεί».

-Και πάμε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, το οποίο είναι ένα κλασσικό ματς του ελληνικού πρωταθλήματος, το οποίο έχουμε να το δούμε και χρόνια. Βέβαια, την αντιμετωπίσατε και πέρσι στο Κύπελλο, αλλά τώρα είναι διαφορετικά…
«Είμαστε σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο γιατί πέρσι δεν του την δώσαμε με το 1-1 στο Καραϊσκάκη. Θέλουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς έτσι ώστε να παραμείνουμε στην κορυφή και να πάρουμε στο τέλος το πρωτάθλημα».

«Ο Σίλβα με πιστεύει»

«Μίτσελ ή Σίλβα; Ποιες είναι οι διαφορές; Πιστεύεις ότι σε αδίκησε ο Μίτσελ;
«Κατά κάποιο τρόπο με αδίκησε ο Μίτσελ. Ηρθα στον Ολυμπιακό και με άφησε εκτός λίστας Champions League. Στις αρχές έμπαινα στα παιχνίδια του Κυπέλλου και προσπαθούσα να δίνω το 100%, αλλά μετά πάλι δεν με έβαζε και πάλι μετά με άφηνε εκτός αποστολής. Η κατάσταση αυτή άλλαξε με τον Περέιρα, γιατί μου έδωσε πολλές ευκαιρίες. Πιστεύω ότι πέρσι έκανα έναν πολύ καλό δεύτερο γύρο. Και φέτος, βέβαια, έχουμε έναν προπονητή που με πιστεύει και με χρησιμοποιεί, οπότε δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευχαριστημένος».

-Εκανες μία αφιέρωση στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα στη γιαγιά σου. Θες να μας μιλήσεις γι’ αυτό το θέμα;
«Ναι, ήταν η γιαγιά μου εκείνες τις ημέρες στο νοσοκομείο, έκανε μία εγχείρηση και επειδή της έχω μεγάλη αδυναμία ήθελα να τις ευχηθώ. Ηθελα να της πω ότι «την σκέφτομαι και την αγαπάω πολύ».

-Και απ’ όσο ξέρουμε σε είχε βοηθήσει τα πρώτα σου χρόνια στον Ολυμπιακό…
«Ναι, μαζί με τον παππού μου άφησαν το σπίτι τους στο χωριό και ήρθαν να μείνουν μαζί εδώ για δύο χρόνια. Τους έχω μεγάλη αδυναμία, έχω μεγάλο δέσιμο και στεναχωριέμαι πολύ όταν της συμβαίνει κάτι. Ευτυχώς, όμως, όλα τώρα είναι καλά, βγήκε από το νοσοκομείο και είμαι χαρούμενος».

-Εχεις όνειρα ή νομίζεις ότι τα έχεις εκπληρώσει;
«Εννοείται ότι έχω όνειρα. Κάθε ποδοσφαιριστής δεν σταματάει ποτέ. Θέλω να συνεχίσω αυτό που έχω ξεκινήσει και ακόμα καλύτερα. Θέλω να βοηθάω τον Ολυμπιακό. Προσωπικά να είμαι καλά και ομαδικά να συνεχίσουμε τις νίκες στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη να κάνουμε κάτι καλό».

-Επέλεξες μάλιστα να φοράς και μία βαριά φανέλα με το «7» που το έχουν φορέσει μεγάλοι παίκτες και είναι συμβολικό και για τον κόσμο.
«Πέρυσι το είχε ο Κώστας (Μήτρογλου). Φέτος το ζήτησα από την αρχή της προετοιμασίας και μου το έδωσε αμέσως η ομάδα. Πιστεύω να φανώ αντάξιος σε αυτό το μεγάλο νούμερο, γιατί το έχουν φορέσει μεγάλοι παίκτες και είναι κι ένα σύμβολο για τους οπαδούς της ομάδας μας».

-Εχεις κάποιο πρότυπο;
«Από τον Ολυμπιακό μου άρεσε πάντα ο Τζιοβάνι, μου άρεσε πάντα η τεχνική του κατάρτιση, πώς κρατούσε την μπάλα. Από το εξωτερικό μου άρεσε πάντα ο Κακά, μου άρεσε ο διασκελισμός που έχει και ο τρόπος με τον οποίο παίζει».

Ο κόσμος και η Εθνική

-Ενα σχόλιο θέλουμε να μας κάνεις για τον κόσμο της ομάδας που και φέτος στηρίζει πολύ και είναι δίπλα στον Ολυμπιακό έχοντας αγοράσει και πολλά διαρκείας…
«Τα εισιτήρια διαρκείας έσπασαν φέτος ένα ρεκόρ σε δύσκολες οικονομικά εποχές για την Ελλάδα. Στο Λονδίνο ήταν πολύς κόσμος δίπλα μας και μας έδωσαν μεγάλη ώθηση, ειδικά τη στιγμή που δεχτήκαμε την ισοφάριση και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ. Θέλουμε να μας βοηθήσουν στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, να είναι κοντά μας όπως κάνουν πάντα, να κερδίσουμε αυτό το ματς και μετά να πάμε στο Ζάγκρεμπ για κάτι πολύ καλό».

-Κεφάλαιο Εθνική; Και σε ρωτάμε γιατί πέρα από ένας πολύ σημαντικός παίκτης για τον Ολυμπιακό, είσαι και ένας πολύ σημαντικός παίκτης για το ελληνικό ποδόσφαιρο…
«Είμαστε σε μία περίεργη κατάσταση, πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η Εθνική είναι τελείως διαφορετικό κομμάτι. Κακά τα ψέματα ερχόμαστε όλοι εδώ και ο καθένας παίζει για την πάρτη του. Δεν είμαστε αυτή τη στιγμή ομάδα. Πρέπει να αλλάξει αυτό και να δούμε τι φταίει. Χάσαμε ένα Euro, γίνονται όμως αυτά κι έχουμε δει ότι και άλλες μεγάλες χώρες το έχουν πάθει. Μέσα από τη δουλειά πρέπει να βελτιωθούμε και να δείξουμε μία καλύτερη εικόνα γιατί δεν μας αξίζει αυτό που δείχνουμε. Πρέπει να συνέλθουμε, μέσα από τη δουλειά να ξαναγίνουμε ομάδα και να προχωρήσουμε. Αλλος δρόμος δεν υπάρχει…».

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :