Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Σ. ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ... ΚΑΠΙΝΟ!


Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σάββας Θεοδωρίδης, στάθηκε στην εμφάνιση του Καπίνο, αλλά αναφέρθηκε και στην εμφάνιση κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.

Μετά το τέλος του αγώνα, δηλώσεις έκανε και ο Σάββας Θεοδωρίδης, αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός ο οποίος στάθηκε κυρίως στον Στέφανο Καπίνο.

«Ηταν διαστημικός ο Ολυμπιακός. Δημιουργήθηκαν πολλές ευκαιρίες από πλευράς Ολυμπιακού. Μου άρεσε τρομερά ο Καπίνο. Και θέλω να σταθώ εκεί. Θεωρώ πως είναι ο καλύτερος Ελληνας τερματοφύλακας. Είναι τόσο σεμνό παιδί και γυμνάζεται τόσο και εμείς τον πιστεύουμε πολύ. Πρέπει να τον προσέξει πολύ ο προπονητής της Εθνικής ομάδας. Θα πάρει τα παιχνίδια που πρέπει αλλά λόγω Ρομπέρτο δεν παίζει. Είναι κρίμα αυτό το τεράστιο ταλέντο να χαθεί για την Εθνική», είπε για ν' αναφερθεί στη συνέχεια στο ματς του Κυπέλλου.

«Τέτοιες εμφανίσεις φέρνουν τον κόσμο και τις οικογένειες στο γήπεδο. Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες. Παίξαμε μπάλα και είμαι ενθουσιασμένος από την εμφάνιση του Ολυμπιακού», κατέληξε ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ.


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :