Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

ΝΤΟΥΡΜΑΖ : ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΙΑ... ΕΘΝΙΚΗ


Ο Τζίμι Ντουρμάζ, μίλησε για το πόσο τον βοήθησε ο Ολυμπιακός για την... μετάβασή του στην Εθνική Σουηδίας για το Euro.

Ο Ντουρμάζ σε ΜΜΕ της πατρίδας του τόνισε πως «έχω ανεβασμένη αυτοπεποίθηση και με τα πολλά ματς που έπαιξα φέτος με τον Ολυμπιακό έχω βρει ρυθμό. Βέβαια ούτε πέρυσι είχα θέμα με την αυτοπεποίθησή μου. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμένα αυτή η διοργάνωση και θέλω να είμαι στην αρχική 11άδα».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :