Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ... ΔΑΣΚΑΛΕ!

Την απόσυρσή του από τους πάγκους ανακοίνωσε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, με τον μεγαλύτερο προπονητή στην ιστορία του Ευρωπαϊκού μπάσκετ ν' ανακοινώνει την απόφασή του μέσα από μία συγκινητική επιστολή.

Αναλυτικά η επιστολή-αντίο του «Ντούντα», με τον οποίο ο Ολυμπιακός κατέκτησε 2 Ευρωπαϊκά :


«Όλα αυτά τα χρόνια δεν ένιωσα ποτέ άγχος παρά μόνο μεγάλο πάθος. Η απόφαση μου να αποσυρθώ προήλθε μέσα από λογική σκέψη και είναι το ίδιο δύσκολη με όσα έχω αντιμετωπίσει στην καριέρα μου.

Το μπάσκετ και η προπονητική δεν ήταν μέρος της ζωής μου αλλά η ίδια μου η ζωή. Ήταν μία συνεχής σχέση από την οποία έπαιρνα και έδινα πράγματα. Έδωσα όλο μου το είναι στο μπάσκετ και εκείνο καθόρισε τη ζωή μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου και ειδικά τους παίκτες για τον σεβασμό τους, την εμπιστοσύνη τους και την αφοσίωση τους. Ένιωθα πάντα περίεργα όταν έλεγε ο κόσμος πως εγώ δημιούργησα τους παίκτες και τους προπονητές. Εγώ απλά έδινα την ευκαιρία και εκείνοι την εκμεταλλευόντουσαν δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό. Θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτό. 

Δεν θέλω, δεν μπορώ και δεν θα πω ποτέ αντίο στο μπάσκετ. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο τρόπος που ζω».

Y.Γ : Ο κόσμος του Ολυμπιακού σ'ευχαριστεί για τις χαρές που του χάρισες, μεγάλε δάσκαλε... Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ! 
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :