Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΓΙΑ ΜΑΣΑ, ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ, ΤΙΤΛΟ


Ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για την αποχώρηση του Φελίπε Μάσα από τη Formula1, τον Μαξ Φερστάπεν και τη μάχη με τον Νίκο Ρόσμπεργκ για τον τίτλο.

Για πολλά και... διάφορα μίλησε ο Λιούις Χάμιλτον στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula1. Ο Βρετανός αναφέρθηκε στην αποχώρηση του Φελίπε Μάσα από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στον Μαξ Φερστάπεν, με αφορμή και το συμβάν με τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ραϊκόνεν στο Σπα, καθώς και στη μάχη του με τον Νίκο Ρόσμπεργκ για τον τίτλο.

Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε ότι ο Μάσα θα λείψει στην F1, αλλά και πως δεν πιστεύει στην τύχη και ότι αξίζει τα όσα έχει πετύχει στο εν λόγω σπορ. Όσο για το αν η μάχη για το πρωτάθλημα θα κρατήσει μέχρι το φινάλε στο Άμπου Ντάμπι, δήλωσε έτοιμος για παν ενδεχόμενο.

Αναλυτικά, τα όσα είπε:

Για την αποχώρηση του Μάσα, με τον οποίο είχε επική μάχη το 2008 για τον τίτλο: «Εύχομαι σ' αυτόν και στην οικογένειά του τα καλύτερα και σίγουρα θα λείψει στο άθλημα. Ήταν ωραίο να τρέξω εναντίον του, ειδικά το 2008!».

Για το συμβάν μεταξύ Ραϊκόνεν, Φερστάπεν και Φέτελ στο Σπα: «Δεν έχω κάποια άποψη πάνω σ' αυτό, καθώς δεν έχει να κάνει μ' εμένα. Προσπαθώ να μην εμπλέκομαι στη δουλειά των υπολοίπων. Ο Μαξ είναι γρήγορος και μαθαίνει, είναι μόνο 18 ετών. Οι περισσότεροι από εμάς στα 18 κάναμε επίσης κάποια ανόητα πράγματα (γέλια). Ήδη έχει μία νίκη στο παλμαρέ του και είναι εξαιρετικός οδηγός. Αυτό βλέπω εγώ».

Για την έκπληξη του Νίκο Ρόσμπεργκ που τον είδε στο βάθρο: «Νομίζω ότι ήταν μία φυσιολογική αντίδραση. Ήταν σημαντικός αγώνας για εκείνον, όπως και για μένα. Πήρα ό,τι ήθελα από αυτόν τον αγώνα και ακόμα παραπάνω. Πάντα έλεγα ότι λατρεύω να έρχομαι από πίσω και να ανεβαίνω στο πόντιουμ! Ήταν πολύ θετικό και συνεχίζω γνωρίζοντας ότι οι ποινές τώρα έχουν τελειώσει. Οπότε τα Σαββατοκύριακα... ελεύθερης μάχης για τον αντίπαλό μου τελείωσαν! Ελπίζω ότι θα παλέψω ξανά απευθείας για το πρωτάθλημα!».

Για το τι παίζει ρόλο στην καριέρα του και στη ζωή του: «Γενικά, δε βλέπω την καριέρα μου από πλευράς τύχης. Ο μπαμπάς μου είχε τέσσερις δουλειές σε κάποιο στάδιο για να με κρατήσει στους αγώνες, αυτό δεν ήταν τύχη. Ειλικρινά πιστεύω ότι ότι το κερδίσαμε όλο αυτό. Δεν πιστεύω ιδιαίτερα στην τύχη, καθώς πιστεύω ότι τη φτιάχνεις μόνος σου.

Σίγουρα υπάρχουν σενάρια στη ζωή, όπου κάποιο είναι πιο ευτυχές και κάποιο άλλο το αντίθετο. Είμαι πολύ ευτυχής που είμαι εδώ στη Formula1 και ακόμα είμαι πολύ νέος για να ταξιδέψω τον κόσμο και να οδηγήσω το μονοθέσιο με τον τρόπο που μπορώ. Δεν κοιτάζω τα αποτελέσματά μου σκεφτόμενος ότι ήμουν πραγματικά τυχερός που κέρδισα έναν αγώνα».

Για το αν η μάχη του τίτλου θα κρατήσει μέχρι τον τελευταίο αγώνα: «Ελπίζω πώς όχι (γέλια). Δεν έχω κάνει τους υπολογισμούς για το τι είναι πιθανό και τι όχι. Βλέπω κάθε αγώνα στον καιρό του. Είμαι έτοιμος για οποιοδήποτε σενάριο. Αν θα είναι στον τελευταίο αγώνα, έτσι θα γίνει, αν είναι πριν καλώς. Απλά σιγουρεύω ότι προετοιμάζομαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να έχω την καλύτερη δυνατή απόδοση».


ΠΗΓΗ : gazzetta.gr

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :