Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΙΝΤΕΓΕ : ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΟΥ


Καλύτερα από ποτέ δηλώνει ότι αισθάνεται ο Μπράουν Ιντέγε, ο οποίος σημείωσε χατ τρικ κόντρα στη Βέροια, ενώ παραδέχεται ότι τον βοηθάει ο ανταγωνισμός.

"Θα δείτε ωραία πράγματα με μένα και τον Καρντόσο...", λέει χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον “Γαύρο”:

Για την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται: “Ναι, αισθάνομαι καλά. Είμαι στην καλύτερη φάση της καριέρας μου και για μένα είναι η πρώτη φορά που πέτυχα τρία γκολ με τον Ολυμπιακό σε ένα ματς, όμως όλη η ομάδα πήγε εξαιρετικά και με βοήθησε”.

Για το αν “ανεβάζει” και τον ίδιο ο ανταγωνισμός, με την έλευση των Καρντόσο, Πασιένσια: “Νομίζω ότι έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει επειδή ήρθαν ο Οσκαρ ή ο Γκονσάλο στην ομάδα. Αλήθεια είναι ότι ο ανταγωνισμός σε ωθεί για πιο σκληρή δουλειά, τα δίνεις όλα σε κάθε προπόνηση και στο τέλος της μέρας η ομάδα είναι που βγαίνει κερδισμένη. Προσωπικά ευχαριστιέμαι το ποδόσφαιρο περισσότερο από κάθε περίοδο της ζωής μου και μου αρέσει να σκοράρω. Γι' αυτό άλλωστε ήρθα στον Ολυμπιακό, για να πετυχαίνω γκολ και η ομάδα να κερδίζει τίτλους. Θέλω να ανταποδίδω την αγάπη του κόσμου μας και να τους δίνω χαρές μέσα στο γήπεδο”.

Για τη συνεργασία του με τον Καρντόσο: “Νομίζω ότι μπορώ να ανταποκριθώ σε διάφορες θέσεις. Είτε σαν επιθετικός κορυφής, είτε σαν δεύτερος επιθετικός. Εχω αυτοπεποίθηση και είμαι χαρούμενος για όσα μπορώ να προσφέρω στην ομάδα. Ο Όσκαρ δεν είναι πολύ καιρό στον Ολυμπιακό, αλλά όλοι γνωρίζουμε πόσο μεγάλος παίκτης είναι και σίγουρα θα βοηθήσει. Θα μάθει ο ένας το παιχνίδι του άλλου και θα συνεργαστούμε καλύτερα στο μέλλον. Πιστεύω ότι θα δείτε από εμάς ωραία πράγματα στη διάρκεια της σεζόν”.

Για το αν αποτελεί μήνυμα προς τους αντιπάλους αυτή η εμφάνιση του Ολυμπιακού: “Εμείς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για να πετύχουμε τον στόχο μας. Πάντα στη ζωή μου έχω ένα ρητό: “ποτέ μην τα παρατάς”. Είμαστε οι κάτοχοι του τίτλου και θέλουμε να τον κρατήσουμε”.

Οσο για τις δυσκολίες του αγώνα με τη Γιουνγκ Μπόις: “Εχω παίξει στην Ελβετία παλιότερα και γνωρίζω πόσο διαφορετικό και δύσκολο είναι να παίζεις εκεί εκτός έδρας αγώνες. Η Γιουνγκ Μπόις μεταμορφώνεται στην έδρα της και δεν θα είναι εύκολα. Ξέρουμε ότι έχει και συνθετικό χόρτο, κάτι περίεργο για εμάς, που δεν το έχουμε συνηθίσει. Πάμε για μία μάχη, για ένα δύσκολο παιχνίδι με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα”.


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :