Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΣΙΕΝΣΙΑ : ΚΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ

Ο Γκονσάλο Πασιένσια έκανε δηλώσεις στη Nova μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΛ στη Λάρισα και είπε για:

- Την εμφάνιση του Ολυμπιακού: 

Ήταν ένα κακό παιχνίδι από την πλευρά μας αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Η απάντησή μας να είναι η δουλειά.

- Το πρωτάθλημα:

Ένα πρωτάθλημα που είναι ανταγωνιστικό. Οι ομάδες κλείνονται όταν παίζουν με εμάς, που είμαστε μεγάλη ομάδα και μας δυσκολεύουν. Πρέπει όμως να βρούμε τον τρόπο.

- Τον ίδιο και τις ευκαιρίες που θέλει να πάρει αλλά και τους Ιντέγιε και Καρντόσο:

Είμαι ένας ακόμα παίκτης που είμαι εδώ για να βοηθήσω. Είμαι εδώ να δουλεύω και να πάρω τις ευκαιρίες μου. Είναι σπουδαίοι οι Ιντέγιε και Καρντόσο αλλά εγώ θα προσπαθήσω.

- Την ήττα και την... μετάβαση στην επόμενη ημέρα: 

Το ποδόσφαιρο είναι ωραίο γιατί μετά από μία ήττα πρέπει να δείξεις το τι μπορείς να κάνεις και να πας για νίκη.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :