Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΡΟΜΠΕΡΤΟ : ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ...


Μπορεί να έχει χάσει τα γάντια βασικού στην Εσπανιόλ, αλλά ο Ρομπέρτο... ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να φύγει από την Καταλωνία.

Τα πράγματα δεν εξελίσσονται για τον Ισπανό γκολκίπερ, όπως τα είχε... υπολογίσει αφήνοντας το Λιμάνι και τον Ολυμπιακό για την Εσπανιόλ.

Ο πρώην τερματοφύλακας των ερυθρόλευκων, έχει χάσει τη θέση του κάτω από τα δοκάρια των Καταλανών, από τον Ντιέγκο Λόπεθ. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι μάλιστα που έκαναν λόγο για... επιθυμία του να αποχωρήσει. Ο ίδιος όμως με μια μακροσκελή τοποθέτησή του έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

Η γραπτή του δήλωση στο λογαριασμό του στο facebook:

«Σχετικά με την είδηση που δημοσιεύεται από χθες μέχρι σήμερα σε διάφορα Μέσα, σχετικά με το ενδιαφέρον μου να φύγω από την Εσπανιόλ, είμαι αναγκασμένος να να προβώ στην παρακάτω δήλωση, διαψεύδοντας αυτή την πληροφορία.

Είναι ψέμα ότι έχω επικοινωνήσει στο περιβάλλον μου την επιθυμία να φύγω από το σύλλογο, όπως δημοσιεύεται.

Είναι ξεκάθαρο ότι η κατάστασή μου αυτή τη στιγμή δεν είναι αυτή που επιθυμώ. Η ευτυχία μου έρχεται σε συνάρθροιση της από την επιτυχία τη δική μου και του συλλόγου, οπότε τώρα δεν μπορώ να είναι γεμάτος ευτυχία.

Ομως, παλεύω καθημερινά με υγιή και ανταγωνιστικό τρόπο για να αντιστρέψω την κατάστασή μου, σεβόμενος τις αποφάσεις του προπονητή μου, ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τον ίδιο στόχο που έχει από την πρώτη μέρα που με κάλεσε για να υπογράψω.

Προσωπικά, δημοσιεύω αυτή τη δήλωση ώστε να αποκρούσω οποιαδήποτε αρνητική πτυχή υπάρξει και μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της ομάδας ή την δική μου εικόνα».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :