Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

ΓΚΡΙΝ : ΤΟ 150% ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ!


Ο Έρικ Γκριν ανυπομονεί να ζήσει την ατμόσφαιρα του ντέρμπι της Δευτέρας (17/10, 19:00), στο οποίο ο Ολυμπιακός θα υποδεχτεί τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.

Ανανεώνοντας το μπλογκ του στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ ο 25άχρονος Αμερικανός γκαρντ ξεκαθάρισε πως η ήττα από τη Ρεάλ στην πρώτη αγωνιστική της Ευρωλίγκας ανήκει στο παρελθόν και στάθηκε στο ντέρμπι με τους «πράσινους» υπογραμμίζοντας πως η αναμέτρηση για τη δεύτερη αγωνιστική της Basket League αποτελεί φοβερή πρόκληση.

Αναλυτικά έγραψε:

«Καλοί μου φίλοι, ελπίζω να είστε καλά. Μια φοβερή πρόκληση μπροστά μας. Δυστυχώς για εμάς η Ευρωλίγκα δεν άρχισε όπως θα θέλαμε μιας και γνωρίσαμε μια σκληρή ήττα στη Μαδρίτη. Έτσι, όμως, είναι το μπάσκετ. Αν για 2-3 λεπτά χάσεις τη συγκέντρωση σου, τότε κινδυνεύεις να χάσεις την επαφή με το σκορ και κατά συνέπεια το παιχνίδι. Πλέον, όμως, αυτό το ματς ανήκει στο παρελθόν και πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Έτσι όπως θα είναι η φετινή σεζόν δεν έχεις το δικαίωμα να μένεις πίσω είτε στις νίκες είτε στις ήττες.

Έχουμε τώρα ακόμη ένα τεράστιο παιχνίδι. Μια φοβερή πρόκληση μπροστά μας. Την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό. Δεν σας κρύβω πως από τη μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα, ακούω συνέχεια γι αυτά τα ματς. Οι φίλοι του Ολυμπιακού που με βλέπουν στον δρόμο, μου μιλούν για αυτά τα ντέρμπι, έφτασε λοιπόν η ώρα να ζήσω και εγώ αυτό το μεγάλο παιχνίδι και να είστε σίγουροι πως θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να βοηθήσω την ομάδα μου να φτάσει στη νίκη. Όλοι μας, είμαι σίγουρος πως θα δώσουμε το 150% των δυνάμεων μας για να νικήσουμε. Χαιρετισμούς. Έρικ».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :