Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΚΟ ΜΑΡΙΝ ΓΙΑ... ΟΛΑ!


Ικανοποιημένος που αγωνίζεται σε έναν μεγάλο σύλλογο που παίζει στην Ευρώπη είναι ο Μάρκο Μάριν, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του, όπου μίλησε για τους τραυματισμούς του και το παρατσούκλι «Γερμανός Μέσι».

Ο Γερμανός μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού μίλησε στο «goal.com» και αναφέρθηκε στην παρουσία του στους ερυθρόλευκους την οποία και απολαμβάνει, όπως και τον καιρό στην Ελλάδα! Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πέρασμά του από την Τσέλσι, το παρατσούκλι «Γερμανός Μέσι» αλλά και τους πολλούς τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν.

Αναλυτικά η συνέντευξή του

«Είναι πολύ ωραία εδώ. Ο καιρός εδώ συγκρίνεται με την Αγγλία, τώρα στα μέσα του Οκτώβρη. Είναι ωραίο να ζεις εδώ, ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα με σπουδαία ιστορία και το απολαμβάνω. Ο Ολυμπιακός έχει συνηθίσει να παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ, είναι ωραίο να παίζεις ποδόσφαιρο στην Ευρώπη. Είναι μια μεγάλη ομάδα με μεγάλη παράδοση», είπε αρχικά.

Για τον χαρακτηρισμό «Γερμανός Μέσι»: «Η αλήθεια είναι πως δεν το σκέφτομαι. Ο Μέσι είναι ο Μέσι και είναι σε ένα τελείως διαφορετικό επίπεδο από οποιονδήποτε άλλον ποδοσφαιριστή στον κόσμο. Είναι θετικό πράγμα και μεγάλο κοπλιμέντο να λέει κανείς ότι παίζω σαν τον Μέσι. Όπου και να πάω και μετά από μερικά παιχνίδια που θα παίξω αρχίζει όλο αυτό, με λένε νέο Μέσι. Είναι κάτι το ωραίο αλλά κανείς δεν νομίζω να πιστεύει πως υπάρχει σύγκριση μεταξύ του Μέσι και εμένα. Είναι μόνο το στιλ παιχνιδιού. Αυτό είναι κάτι το θετικό από τα Μέσα και τους οπαδούς».

Για τους συνεχόμενους δανεισμούς του και τις πολλές μετακινήσεις του από ομάδα σε ομάδα: «Εάν δείτε τους δανεισμούς μου συνέβησαν διότι είχα έναν μεγάλο τραυματισμό, παρότι ξεκίνησα καλά στην προετοιμασία, και ήταν δύσκολο να επανέλθω στην ομάδα (Βέρντερ Βρέμης).

Ένα χρόνο μετά πήγα στη Σεβίλλη, όπου τα πήγα πολύ καλά, κερδίζοντας το Γιουρόπα Λιγκ. Έπαιζα κανονικά αλλά στάθηκε άτυχος στο τελευταίο παιχνίδι γιατί τραυματίστηκα και έμειινα εκτός για ένα μεγάλο διάστημα.

Πήγα στην Τσέλσι με την ελπίδα να παίξω και ξεκίνησα πολύ καλά την προετοιμασία αλλά είχα έναν μεγάλο τραυματισμό και ήταν δύσκολο να επανέλθω στην ομάδα. Ίσως να μην πήρα αρκετές ευκαιρίες και να δείξω τις δυνατότητές μου. Η Τσέλσι, όμως, έχει πάντα πολύ καλούς παίκτες και είναι δύσκολο να παίξεις. Πρέπει να το αξίζεις για να παίξεις, γι’ αυτό και είπα μετά τους δανεισμούς μου ότι ακόμη και καλά να παίξεις στο τουρκικό πρωτάθλημα, δεν υπήρξε ελπίδα για εμένα.

Στη συνέχεια, πήγα σε Φιορεντίνα και της Άντερλεχτ ωστόσο ήταν ένας χαμένος χρόνος. Τώρα βλέπω ότι πρέπει να είμαι υπομονετικός για να παίξω».

Για το αν επικοινωνεί με ανθρώπους της Τσέλσι ακόμα: «Μιλάμε μια φορά το μήνα. Μετά από κάθε παιχνίδι, μου στέλνουν την ανάλυσή του. Έχω κρατήσει σχέσεις με τους Πάουλο Φερέιρας και Έντι Νιούτον από τους παίκτες. Η Τσέλσι κάνει εξαιρετική δουλειά με κάθε παίκτη που έδινε δανεικό. Δεν είναι ότι σε δίνει δανεικό και σε ξεχνάει. Είμαι χαρούμενος που ήμουν στην Τσέλσι και είμαι οπαδός της».

Για το αν είναι στην καλύτερη φάση της καριέρας του: «Δεν θα έλεγα πως είμαι στο πικ της καριέρας μου, καθώς είχα αρκετούς τραυματισμούς παλιά και ήταν κάτι το πολύ σκληρό. Μετά από τη χρονιά σε Φιορεντίνα και Άντερλεχτ γνώριζα πως έπρεπε να κάνω ένα βήμα προς τα πίσω, να παίξω ποδόσφαιρο για ένα χρόνο και να δείξω τις ικανότητές μου ξανά. Έτσι, αποφάσισα να πάω στην Τραμπζονσπόρ να παίξω ποδόσφαιρο και έχω την αυτοπεποίθηση πως το σώμα μου είναι ξανά καλά».

Τέλος, πρόσθεσε: «Τώρα είμαι σε ένα μεγάλο σύλλογο και παίζω στην Ευρώπη ξανά. Παίζουμε ωραίο ποδόσφαιρο, έχουμε σπουδαία ομάδα με νέους παίκτες και πλέον δεν έχω πολλά στο μυαλό μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :