Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Ο ΜΑΡΤΙΝΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ Η... ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ Σ. ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ!


Ο Αντρέ Μάρτινς μίλησε για την βράβευσή του και την προσαρμογή του στον Ολυμπιακό.

Μιλώντας στην κάμερα της Nova μετά την βράβευσή του ο Μάρτινς είπε για:

Το βραβείο του: Πραγματικά είναι ένα κίνητρο για εμένα το βραβείο αυτό. Μου δίνει αυτοπεποίθηση. Με γεμίζει με αισιοδοξία. Μου δίνει δύναμη να συνεχίσω. Είναι ένα προσωπικό βραβείο. Αλλά πιο σημαντικά είναι τα βραβεία της ομάδας. Και θέλω η ομάδα να κερδίσει πολλά περισσότερα στο μέλλον.

Το ότι προσαρμόστηκε άμεσα στις απαιτήσεις του Ολυμπιακού και πως το πέτυχε: Όπως λένε, το ποδόσφαιρο είναι μία διεθνής γλώσσα. Το πιστεύω ακράδαντα αυτό. Όπου και αν πας, είναι το ίδιο. Σίγουρα, οι πρώτες ημέρες είναι λίγο διαφορετικές. Χρειάζεται προσαρμογή στις καινούργιες ιδέες. Όμως, οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου με έχουν βοηθήσει να προσαρμοστώ πολύ γρήγορα. Και έτσι νιώθω πως είμαι 100% μέσα στην ομάδα.

Το που αφιερώνει το βραβείο: Το αφιερώνω στην οικογένειά μου, στον κόσμο που με ψήφισε για να πάρω το βραβείο αυτό, φυσικά στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές γιατί χωρίς αυτούς δε θα τα είχα καταφέρει. Πάνω από όλα, όμως, το αφιερώνω στην οικογένειά μου που με στηρίζει πάντα.

Από την πλευρά του ο κ. Θεοδωρίδης υπογράμμισε: «Επειδή είναι το πρώτο Κύπελλο που παίρνει με τον Ολυμπιακό, του εύχομαι να πάρει πολλά ακόμη Κύπελλα, ώστε να ανέβει ο Ολυμπιακός ψηλά, αλλά και εκείνος».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :