Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΛΟΤΖΕΣΚΙ ΓΙΑ ΜΙΛΑΝΟ, ΓΚΡΙΝ, ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ... ΜΑΤ!


Ο Ματ Λοτζέσκι γράφει στο προσωπικό του blog στο EuroLeague Greece για το παιχνίδι με την Αρμάνι Μιλάνο και τονίζει πως το ομαδικό πνεύμα που χαρακτηρίζει τον Ολυμπιακό είναι το στοιχείο που κάνει την διαφορά στα παιχνίδια του.


Αναλυτικά : 

"Καλησπέρα παιδιά

Αυτό είναι το νέο μου blog στο Euroleague Greece και στο Sport24.gr.

Αυτή είναι η πρώτη μας εβδομάδα που θα έχουμε δύο ματς Euroleague μέρα παρά μέρα, είναι κάτι καινούριο για όλους μας, αλλά ξέρουμε πως φέτος οι απαιτήσεις στην διοργάνωση έχουν αυξηθεί. Προερχόμαστε από μία γεμάτη άγχος νίκη επί της Λευκάδας και είμαστε τυχεροί που στο τέλος έβαλε εκείνο το μεγάλο σουτ ο Γκριν και πήραμε την νίκη. Πίστευα πως θα το βάλει, γιατί είναι καλός σουτέρ και πρόκειται για έναν παίκτη που παίζει δίχως φόβο. Πρέπει όμως να μάθουμε από αυτό το ματς, πρέπει να μας γίνει μάθημα. Δεν θα πρέπει ποτέ να χαλαρώνουμε, δεν πρέπει ποτέ να υπάρχει εφησυχασμός στην ομάδα μας. Αυτό που συνέβη δεν πρέπει ποτέ να επαναληφθεί. Προηγηθήκαμε με +16 και ξαφνικά στην τέταρτη περίοδο, ένα δεκάλεπτο στο οποίο ήμασταν απαίσιοι, έφτασαν στο +5. Είναι σημαντικό πάντως πως στο τέλος δείξαμε χαρακτήρα, αποφασιστικότητα, καθαρό μυαλό και νοοτροπία νικητή ώστε να φτάσουμε στο θετικό αποτέλεσμα.

Αφήνουμε πίσω μας εκείνο το ματς και όλα τα παιδιά είμαστε συγκεντρωμένοι στο σημαντικό παιχνίδι κόντρα στην Αρμάνι Μιλάνο. Πρόκειται για μία εξαιρετική ομάδα που μετρά μόνο νίκες στην διοργάνωση. Έχουν καλούς ψηλούς κοντά στο καλάθι, έχουν ένα σύνολο που λειτουργεί ομαδικά, έχουν έφεση στο σκορ και τους αρέσει να παίζουν γρήγορα. Γενικότερα, οι περισσότερες ομάδες θέλουν να παίζουν γρήγορα, αλλά η ουσία είναι ποια ομάδα μπορεί να καταφέρει να λειτουργήσει σωστά και καλά στην ταχύτητα στο ανοιχτό γήπεδο. Με την καλή μας άμυνα θα μπορέσουμε να τους σταματήσουμε. Πρέπει όμως να είμαστε αποτελεσματικοί κυρίως στην προσωπική άμυνα, αλλά και σαν σύνολο. Πρέπει να βγάλουμε ενέργεια σε αυτό το κομμάτι και να πιέσουμε πάνω στην μπάλα.

Στο ΣΕΦ, στο γήπεδο μας, είναι γεγονός πως παίζουμε καλό μπάσκετ. Ο κόσμος μας δίνει αυτοπεποίθηση, μας δίνει ενέργεια και μία γενικότερη ώθηση ώστε να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Ευχαριστιόμαστε το μπάσκετ που παίζουμε και ελπίζουμε να παίξουμε το ίδιο καλά με την Αρμάνι Μιλάνο, όπως παίξαμε κόντρα στον Παναθηναϊκό και την Εφές. Θέλουμε να επιβάλουμε τον ρυθμό μας, να παίξουμε σκληρή άμυνα, να κλέψουμε μπάλες, να πιέσουμε τον αντίπαλο σε όλο το γήπεδο, να ελέγξουμε τα ριμπάουντ και φυσικά να σκοράρουμε στο ανοιχτό γήπεδο. Θέλουμε να παίξουμε γρήγορο μπάσκετ, έχοντας καλή κυκλοφορία της μπάλας και να σκοράρουμε όσο περισσότερο γίνεται σε καταστάσεις αιφνιδιασμού. Ενέργεια, πρέπει να αγωνιστούμε έχοντας υψηλά επίπεδα ενέργειας σε άμυνα και επίθεση. Θέλουμε να τρέξουμε και το κάνουμε σε κάθε ευκαιρία. Λειτουργούμε καλά σαν σύνολο, έχουμε χημεία, ξεκάθαρους ρόλους, αλληλοσεβασμό και σε κάθε ματς όλο και κάποιος διαφορετικός παίκτης ξεχωρίζει. Έχουμε ομαδικό πνεύμα. That's Olympiacos team spirit. Αυτό είναι κάτι που κάνει την διαφορά για εμάς στο παιχνίδι μας, αυτό είναι κάτι που μας χαρακτηρίζει.

Ο ελεύθερος μου χρόνος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος. Είναι τόσα πολλά τα παιχνίδια, συνεχόμενα τα ταξίδια και δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο για να ξεκουραστείς και να δεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Πρόσφατα είχα πάει σε κάποια παιδικά πάρτι, φίλων των παιδιών μου. Έχω βγει ελάχιστα έξω αυτές τις μέρες και τον λίγο χρόνο μου τον περνάω στο σπίτι. Λείπω στους γιους μου, τους λείπει ο πατέρας τους, μου λείπουν και εμένα η γυναίκα και τα παιδιά μου, αλλά είμαστε επαγγελματίες. Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στις υποχρεώσεις του Ολυμπιακού και προσπαθώ σε κάθε ματς να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Η ομάδα θέλει από εμένα κυρίως τα σουτ μου, την ικανότητα μου στο σκορ και προσπαθώ όλα αυτά να τα προσφέρω από τον ρόλο μου. Εύχομαι να νικήσουμε την Αρμάνι Μιλάνο και με εσάς στο πλευρό μας είμαι σίγουρος πως θα φτάσουμε ακόμη πιο κοντά στην νίκη. Σας περιμένουμε!

Αυτά παιδιά, θα τα πούμε και πάλι σύντομα, να είστε καλά, Ματ".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :