Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΜΙΛΙΒΟΓΕΒΙΤΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΝΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ... ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΤΟΥ ΙΒΙΤΣ!

Στον Σέρβικο τύπο και συγκεκριμένα  στην ιστοσελίδα «novosti.rs» έκανε δηλώσεις ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς που χάρισε τη νίκη στον Ολυμπιακό με δικό του γκολ στον Κυριακάτικο αγώνα με τον ΠΑΟΚ στο Φάληρο.

Αναλυτικά ο Σέρβος άσος του Θρύλου, είπε : 

«Είμαι χαρούμενος και υπερήφανος. Όλα τα ΜΜΕ με αποθέωσαν, γιατί ήμουν ο πολυτιμότερος παίκτης του παιχνιδιού. Ήμουν εκείνος που έκρινα το ντέρμπι, ύστερα από έναν μεγάλο αριθμό ευκαιριών και είμαι χαρούμενος που βοήθησα να κρατήσουμε την πρώτη θέση της βαθμολογίας. Στη φάση, είχα καλό προαίσθημα και γι’ αυτό μπήκα στη μεγάλη περιοχή και έκανα την τελική προσπάθεια, από τη σωστή θέση. Και πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη είχα σκοράρει κατά του ΠΑΟΚ».

Για τις διακοπές στο ντέρμπι, σχολίασε :

«Δεν έγινε τίποτα τρομερό. Εξαιτίας των καπνογόνων, ο διαιτητής αποφάσισε να κάνει ένα τάιμ άουτ. Η αλήθεια είναι ότι διήρκησε λίγο παραπάνω, αλλά όταν ο καπνός έφυγε, τότε η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα».

Για τον Βλάνταν Ίβιτς, είπε:

«Ειδωθήκαμε πριν το ματς και χαιρετηθήκαμε. Είμαι χαρούμενος που ένας Σέρβος προπονητής τα πηγαίνει καλά σε μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και του εύχομαι τα καλύτερα. Όμως, από την άλλη δεν ήταν σωστό που τράβηξε δύο φορές την ομάδα του από το γήπεδο, ενώ μετά το ματς δήλωσε πως έπρεπε να πάρω κόκκινη κάρτα. Κατά τη γνώμη μου, ο διαιτητής έκανε σωστά που μου έδωσε την κίτρινη».

Δείτε το δημοσίευμα : 
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :