Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΓΚΡΙΝ : ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ... ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ!


Ο Ερικ Γκριν επέστρεψε στην Ευρώπη για λογαριασμό του Ολυμπιακού και ετοιμάζεται να μπει στην φετινή μάχη, που προμηνύεται... σκληρή και πρωτόγνωρα μεγάλη σε διάρκεια! Ο Αμερικανός σκόρερ μίλησε στο Eurohoops για την απόφασή του να αφήσει ξανά την πατρίδα του και να γυρίσει στην Ευρωλίγκα.

Αναλυτικά...

Παραδέχεται πως ο μεγάλος στόχος είναι η επιστροφή στο ΝΒΑ με εγγυημένο συμβόλαιο, αλλά ξεκαθαρίζει πως είναι εδώ για να κερδίσει τίτλους και να γίνει καλύτερος παίκτης. Στάζει μέλι για τον Βασίλη Σπανούλη, υπόσχεται πως θα τον βοηθήσει να “αναπνεύσει” στην επίθεση και να έχει ελεύθερα σουτ, αντί ο ίδιος να τα φτιάχνει πάντα για τους συμπαίκτες του και ζητάει χρόνο, για να μάθουν ο ένας τον άλλο και να αποκτήσουν χημεία ως ζευγάρι στη περιφέρεια.

Εξηγεί πως ο Ολυμπιακός κέρδισε τις άλλες προτάσεις που είχε από ευρωπαϊκούς συλλόγους επειδή είναι μια ομάδα που διεκδικεί τίτλους και το πρόγραμμά της βελτιώνει τους παίκτες που αγωνίζονται σε αυτή, ενώ αποκάλυψε πως ο Ντιλέινι και ο Χάντερ τον επηρέασαν να πει το ναι στους πρωταθλητές Ελλάδας!

Όσο για το όνομά του; Ξέρει πως δεν είναι το πλέον… κατάλληλο για να παίζει στον Ολυμπιακό, αλλά γνωρίζει πως όταν αρχίζουν τα ντέρμπι, κανείς δεν θα ασχολείται, ούτε θα σκέφτεται το όνομά του!

– Είναι ο Ολυμπιακός η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας σου ως τώρα; Πως το σκέφτεσαι;

“Ναι. Νομίζω πως η απόφαση να έρθω στον Ολυμπιακό μπορεί να απογειώσει την καριέρα μου! Πιστεύω πως θα με βοηθήσει σε βάθος χρόνου να επιστρέψω στο ΝΒΑ. Είμαι μέλος ενός μεγάλου οργανισμού. Έχω εξαιρετικούς συμπαίκτες, θα ανταγωνιστώ στην Ευρωλίγκα που είναι η δεύτερη καλύτερη λίγκα στο κόσμο και θα αποδείξω πως μπορώ να κάνω σημαντικά πράγματα στο τοπ επίπεδο”.

– Βλέπεις την θητεία σου στον Ολυμπιακό ως μέσο επιστροφής στο ΝΒΑ με εγγυημένο συμβόλαιο ή υπάρχει στο μυαλό σου το ενδεχόμενο να μείνεις πολλά χρόνια στην Ευρώπη και να κάνεις μια πετυχημένη καριέρα με μεγάλα συμβόλαια;

“Πρέπει να είμαι ειλικρινής. Στο μυαλό μου υπάρχει ο στόχος της επιστροφής στο ΝΒΑ. Θέλω, όμως, να κάνω ένα βήμα μπροστά κάθε φορά. Ο βασικός στόχος μου και αυτό στο οποίο έχω συγκεντρωθεί τώρα, είναι να κερδίσω τίτλους με τον Ολυμπιακό. Να κάνουμε μια σπουδαία σεζόν και να επιστρέψουμε στο φάιναλ φορ.

Να κερδίσουμε! Το ΝΒΑ θα είναι πάντα εκεί να… περιμένει. Μακάρι να βρω στο μέλλον ένα εγγυημένο συμβόλαιο και μια ομάδα που θα πιστέψει στις δυνατότητές μου. Αν δεν γίνει αυτό, θα είμαι χαρούμενος να μείνω στην Ευρώπη, να μάχομαι, να βελτιώνομαι συνεχώς και να πετύχω σημαντικά πράγματα στην καριέρα μου”.

– Η χημεία είναι το πιο σημαντικό πράγμα στο μπάσκετ. Πιστεύεις πως μπορείς να ταιριάξεις με τον Σπανούλη και να κάνετε ένα μεγάλο δίδυμο;

“Ναι, αυτό θα συμβεί! Είναι μεγάλος ηγέτης. Με… προκαλεί με καλό τρόπο κάθε μέρα, με πιέζει να γίνομαι καλύτερος και με βοηθάει να προσαρμόσω το παιχνίδι μου στο στιλ του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Είμαστε και οι 2 σκόρερ, αλλά έχουμε δημιουργικές ικανότητες. Τώρα είναι η εποχή που ο ένας μαθαίνει το παιχνίδι του άλλου. Χρειαζόμαστε χρόνο, θα περάσει κάποιος καιρός για να μπορέσουμε να επικοινωνούμε αυτοματοποιημένα στο παρκέ. Ειλικρινά, όμως, πιστεύω πως τελικά θα δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό δίδυμο”.

– Ένα θέμα που έχει ο Ολυμπιακός τις τελευταίες σεζόν, είναι πως ο Σπανούλης πέρα από το σκοράρισμα, είναι ο μοναδικός παίκτης που δημιουργούσε σταθερά για τους υπόλοιπους. Πέρα από το σκοράρισμα, θα μπορέσεις να προσφέρεις σταθερά και στον τομέα της δημιουργίας, απελευθερώνοντας τον Βασίλη;

“Ναι! Το έχω στο μυαλό μου πως πρέπει να το κάνω αυτό. Θέλω να πάρω από πάνω του όλη την πίεση και κάποιους… αμυντικούς. Θα χρειαστεί να απειλώ και να αναγκάσω τις άμυνες να επικεντρωθούν και σε μένα. Αν συμβεί αυτό, τότε θα βάλω τα δυνατά μου, έτσι ώστε ο Σπανούλης να έχει ελεύθερα σποτ σουτ, για να σκοράρει χωρίς να χρειάζεται εκείνος να κάνει όλη την δουλειά στην επίθεση”.

– Πως προέκυψε η μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό το καλοκαίρι; Υπήρξαν άλλοι ευρωπαϊκοί σύλλογοι που κυνήγησαν την υπογραφή σου;

“Είχα κάποιες ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για μένα. Την Μακάμπι, την Γαλατάσαραϊ, την Φενέρμπαχτσε κάποια στιγμή. Με κέρδισε, όμως, ο Ολυμπιακός. Μίλησα με τον Μάλκολμ Ντιλέινι και τον Οθέλο Χάντερ και μου είπαν πολύ θετικά πράγματα για την ομάδα! Ξέρω πως είναι μεγάλος οργανισμός με ιστορία και επιτυχίες και αυτό μέτρησε πολύ. Δεν ήταν το θέμα μόνο για τα χρήματα.

Είχα καλύτερες προτάσεις από αυτή του Ολυμπιακού. Αυτό που με ενδιέφερε περισσότερο είναι να παίξω σε μια ομάδα με νοοτροπία νικητή, στην οποία θα εξελίξω το παιχνίδι μου και παράλληλα θα διεκδικήσω τίτλους. Θα παίζω δίπλα στον Σπανούλη, που είναι ο καλύτερος Ευρωπαίος παίκτης! Έχω να μάθω τόσα πολλά από τον Μπίλι και ήδη συμβαίνει αυτό.

Είναι τρομερό το πόσο σημαντικές πληροφορίες μου δίνει κάθε μέρα και είμαι σίγουρος πως αυτή η διαδικασία θα ολοκληρώσει περισσότερο το παιχνίδι μου”.

– Θα έχεις ακούσει ήδη σχόλια για το όνομά σου! Παίζεις στον Ολυμπιακό, αλλά σημαίνεις… Πράσινος, που είναι το χρώμα του μεγάλου αντιπάλου, του Παναθηναϊκού.

“Ω, φίλε! Έχει πλάκα! Από την πρώτη στιγμή μου το αναφέρει ο κόσμος στο δρόμο, οι συμπαίκτες μου, όλοι. Μάλλον δεν έχω το κατάλληλο επίθετο για να παίξω στον Ολυμπιακό (γέλια!). Ξέρω πόσο σημαντικές είναι οι αναμετρήσεις με τον Παναθηναϊκό, πόσο απασχολούν τον κόσμο στην Αθήνα και την Ελλάδα και πόσο έντονη είναι η ατμόσφαιρα σε αυτά τα ντέρμπι. Χαίρομαι που θα είμαι μέρος αυτών των αγώνων. Όταν μπαίνω να παίξω απέναντι στον Παναθηναϊκό θα… ξεχνάω πως με λένε και απλά θα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτο για να κερδίζουμε”!

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :