Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΛΑΣΟ : ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΣΚΟΡ!

Πλασματικό χαρακτήρισε το σκορ της αναμέτρησης της Ρεάλ Μαδρίτης με τον Ολυμπιακό,ο Πάμπλο Λάσο.

Ο Προπονητής της «Βασίλισσας», ήταν ευχαριστημένος από τους παίκτες του ενώ έδωσε τα... εύσημα στην διαιτησία.

Αναλυτικά όσα είπε ο Λάσο:

Για την αναμέτρηση:

«Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τη νίκη. Η διαφορά στο τέλος μπορεί και να μην λέει την αλήθεια. Πονέσαμε πολύ από τα ριμπάουντ στο πρώτο ημίχρονο, αλλά είμαι χαρούμενος για τη γενική εικόνα. Το δεύτερό μας ημίχρονο ήταν πολύ καλό. Είχαμε τον απόλυτο έλεγχο στην άμυνα, καθώς δεχθήκαμε μόλις 25 πόντους σε ένα 20λεπτο».

Για την απουσία Ματσιούλις,Νοσιόνι:

«Ο Ματσιούλις είχε ένα πρόβλημα στο χέρι και ο Νοσιόνι ενοχλήσεις στη μέση. Είμαι σίγουρος πως θα είναι καλύτερα στη συνέχεια».

Για τη διαιτησία: 

«Οι νέοι κανονισμοί για τα αντιαθλητικά φάουλ στην Ευρωλίγκα είναι καλοί για όλους μας. Πιστεύω πως η διαιτησία ήταν πολύ καλή σήμερα, επιπέδου Ευρωλίγκας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα κριτήρια που σφυρίζουν οι διαιτητές στην Ευρωλίγκα, αλλά αυτό μου προκαλεί ερωτηματικά είναι γι’ αυτά των διαιτητών στο ισπανικό πρωτάθλημα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :