Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

ΣΤΡΑΜΑΤΣΟΝΙ : ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΝΑ ΛΕΩ ΠΩΣ ΧΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ... ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ!



Την πλήρη ευθύνη για την ήττα από τον Ολυμπιακό ανέλαβε ο Αντρέα Στραματσόνι σε δηλώσεις του στην συνέντευξη Τύπου.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής του Παναθηναϊκού:

Την πολύ κακή βραδιά του Παναθηναϊκού και το εάν θα άλλαζε κάτι εν μέσω τόσο κακών επιλογών:

 Είναι αλήθεια πως οι Ζέκα, Λεντέσμα και Λέτο δεν ήταν στο 100% αλλά μιλήσαμε με τον γιατρό και οι παίκτες μας αυτοί ήταν έμπειροι και μας είπαν πως μπορούσαν να παίξουν. Τώρα το λέμε αυτό γιατί το ματς δεν πήγε καλά για εμάς. Είχαμε τον τραυματισμό του Μπεργκ και τους χρειαζόμασταν για να αγωνιστούν γιατί είναι σημαντικοί παίκτες. Για την 11άδα αυτή είναι η συνηθισμένη 11άδα. Η μοναδική αμφιβολία θα ήταν ο Εμποκού ή ο Λουντ.  Ο Εμποκού είχε παίξει πολύ καλά στον προηγούμενο αγώνα. Γι' αυτόν τον προτίμησα. Για να είμαι ειλικρινής δεν θεωρώ ότι χάσαμε λόγω Εμποκού ή λόγω Λουντ.

Τα στημένα και την λειτουργία του Παναθηναϊκού και τι έφταιξε:

Ήμουν πολύ ανήσυχος γι' αυτό. Ειδικά γι' αυτόν τον αγώνα. Ήμουν πολύ εκνευρισμένος γι' αυτό το κομμάτι. Ειδικά όταν δέχεσαι δύο γκολ από στημένες φάσεις. Ξέραμε πως οι Ντα Κόστα, Μποτία και Ιντέγε είναι καλοί στα στημένα και στο να κάνουν σωστά άλματα και επίσης ο Φορτούνης έχει καλό πόδι. Δεν καταφέραμε να τους σταματήσουμε.

Το μέλλον του στον Παναθηναϊκό: 

Ναι χάσαμε 3-0. Δεν είμαι άνθρωπος που βρίσκει δικαιολογίες. Εγώ φταίω. Ο προπονητής. Όταν χάνεις και κάτι δεν πάει καλά ευθύνεται ο τεχνικός. Δεν αποφεύγω τις ευθύνες μου. Δεν τρέχω μακριά από αυτές. Όταν χάνεις σημαίνει πως κάτι στραβά. Για το μέλλον μου ξέρετε πως είμαι εδώ και δουλεύω σκληρά κάθε μέρα. Με τον πρόεδρο "χτίσαμε" την ομάδα και προσπαθήσαμε να κάνουμε πιο καλό τον Παναθηναϊκό. Έχουμε καλή ομάδα αλλά είχαμε πολλά προβλήματα αυτήν την περίοδο. Ναι ο Ολυμπιακός κέρδισε και είναι στο +7 αλλά δεν θεωρώ πως δεν είμαστε καλή ομάδα. Ο Παναθηναϊκός δεν είναι για να ακυρώσουμε τα πάντα. Η φετινή προσπάθεια δεν είναι για να ακυρωθεί.

Την συμπεριφορά των παικτών του όπως του Λέτο απέναντι στον διαιτητή:

Χάσαμε 3-0 και φυσικά δεν είμαι ανόητος. Ακόμα και κάποιες αποφάσεις του διαιτητή να πήγαιναν από την μία ή την άλλη δεν είμαι ηλίθιος να σταθώ εκεί. Δεν είμαι ηλίθιος να λέω πως χάσαμε από την διαιτησία. Τρελάθηκα στον πάγκο από τις στημένες φάσεις που δεχθήκαμε. Χάσαμε το πέναλτι και την ευκαιρία να ξαναμπούμε στο ματς. Χάσαμε από δικά μας λάθη.

Την ώθηση στην ομάδα για το come back:

 Για τους παίκτες έχω να πω ότι όλοι πάλεψαν απο το 1ο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Χάσαμε και δεν πήγαμε καλά αλλά όλοι προσπάθησαν. Στα αποδυτήρια ήμασταν όλοι πολύ στεναχωρημένοι. Την Πέμπτη προσπαθήσαμε να μπούμε ξανά στο παιχνίδι της πρόκρισης. Είχαμε πολλές απουσίες και θα είδατε και εσείς πως το σκορ μας αδικεί. Δεν ήταν για 3-0. Στο πρωτάθλημα έχουμε μείνει πίσω. Είναι όμως ακόμα Νοέμβριος. Δεν εγκαταλείπουμε την μάχη. Και απ' ότι είδατε ο Ζέκα, ο Λεντέσμα και ο Λέτο έδειξαν σήμερα το πόσο ήθελαν να παίξουν και το πόσο αγαπούν την ομάδα. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον κόσμο. Όλοι μας ζητάμε συγγνώμη. Σήμερα προσπαθήσαμε να τους προσφέραμε τη νίκη αλλά αποτύχαμε. Είναι πολύ άσχημο αυτό που συμβαίνει ακόμα και εάν μπορώ να πω ότι οι παίκτες μου τα έδωσαν όλα.

Το εάν θεωρεί δίκαιη την βαθμολογία και το κατά πόσον μπορεί ο Παναθηναϊκός να ανατρέψει την κατάσταση: 

Οι επτά πόντοι είναι επτά πόντοι. Δεν έχουμε άλλη επιλογή όμως από το να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Σήμερα η διαφορά με Ολυμπιακό μεγάλωσε αλλά δεν τα παρατάμε. Ο μόνος τρόπος να το κάνεις αυτό είναι με τις νίκες. Μετά την διακοπή θέλουμε να βελτιωθουμε.

Τις δικές του ευθύνες και το πως διευκρινίζονται και σε σχέση με τα στημένα: 

Εφόσον η ομάδα δέχθηκε 2 γκολ από στημένα εγώ φταίω. Εγώ φταίω για τις τοποθετήσεις, τα πρόσωπα και τα μαρκαρίσματα. Όλα είναι δική μου ευθύνη. Δεν ρίχνω την ευθύνη στους παίκτες μου. Είμαι επαγγελματίας και η πρώτη και βασική ευθύνη είναι δική μου. Λέω όμως πως για ένα σημαντικό διάστημα δεν είχαμε πρόβλημα με τις στημένες φάσεις. Για έναν χρόνο δεν συνέβη ότι έγινε σήμερα. Με ΑΙΚ ή Σταντάρ που είχαν επικίνδυνες μονάδες για στημένα δεν είχαμε τέτοιο πρόβλημα. Με τον Ολυμπιακό είναι δύσκολο όταν έχουμε πρόβλημα. Για τους παίκτες τους ρώτησα και ρώτησα και τον γιατρό αλλά η ευθύνη δική μου. Και για τον Χουλτ το ίδιο ισχύει. Τον Χουλτ τον είδα σε μία προπόνηση και έκρινα πως δεν πρέπει να ξεκινήσει εάν και ο γιατρός είχε δώσει το ΟΚ.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :