Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ : ΣΤΡΑΒΩΣΑ ΣΤΟ ΡΙΟ... *ΒΙΝΤΕΟ*


Ο Σπύρος Γιαννιώτης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη, «Όλα Ξεκόλλα» και μίλησε για το μετάλλιο που κατέκτησε στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο, την πολυσυζητημένη ένσταση, αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αργυρός Ολυμπιονίκης των 10χλμ. ανοιχτής θαλάσσης:

Για το μετάλλιο στο Ρίο:

«Ήταν το καλύτερο συναίσθημα που έχω νιώσει ως άνθρωπος το μετάλλιο στο Ρίο. Κλείνω μια καριέρα γεμάτος».

Για τους αγώνες του Τόκιο το 2020:

«Δεν θέλω να κάνω κάτι που δεν θα με ευχαριστεί».

Για την κούρσα του Ρίο:

«Για εμένα ήταν η τέλεια κούρσα. Πέρασε κάνα μισάωρο για να καταλάβω ότι έγινε ένσταση. Στράβωσα με ό,τι έγινε γιατί εγώ χαιρόμουν τη στιγμή μου».

Για την πολυσυζητημένη ένσταση:

«Μέσα μου δεν υπήρχε ένσταση, όπως και να έρχονταν τα πράγματα εγώ μέσα μου δεύτερος θα ένιωθα.Σίγουρα είχα στεναχωρηθεί αλλά ο στόχος μου ήταν να μπω στην τριάδα».

Για το τι του είπε η γυναίκα του: 

«Μου είπε καλά έκανες για την ένσταση».

Για το πώς νιώθει ένας αθλητής μετά τον αγώνα:

«Για να επανέλθει το σώμα μετά από 10χλμ. κολύμβησης το κορμί θέλει δύο εβδομάδες γιατί πονάει πολύ».

Για την πρώτη  κούρσα του στη Μελβούρνη το 2007: 

«Είδα κάτι τεράστιες τσούχτρες που με τσίμπησαν, αλλά έκανα καλό χρόνο και μάλλον βοήθησαν».

Για την προσωπική του ζωή: 

«Η γυναίκα μου αγχώνεται όταν κολυμπάω».

Για τους τσακωμούς με τα αδέρφια του: 

«Έχει τραβήξει και η μάνα μου μαραθώνιο».

Για τα μελλοντικά του σχέδια:

 «Σίγουρα θα ασχοληθώ με τον αθλητισμό στο μέλλον, όταν είσαι στον αθλητισμό 30 χρόνια δεν ξέρεις να κάνεις κάτι καλύτερο, θέλω να δώσω ό,τι πήρα».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :