Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ Ο... ΜΑΡΤΙΝΕΖ!


Ο Νίκολας Μαρτίνεζ πραγματοποίησε ένα εξαιρετικό ντεμπούτο, καθώς πρόλαβε και σκόραρε σε λιγότερα από δύο λεπτά από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στον αγωνιστικό χώρο.

Ο Αργεντίνος παραχώρησε δηλώσεις, μέσω των οποίων τόνισε πως νιώθει καλύτερα μέρα με τη μέρα και αρχίζει να... βρίσκει τα πατήματά του στην πρώτη κατηγορία της Αυστραλίας.

Πιο συγκεκριμένα, είπε στο «Sbs»:

«Μετά από αυτό το ματς νιώθω ότι μπορώ να προσφέρω σε αυτή τη θέση. Νιώθω άνετα με τρέξιμο, με τη μπάλα και με το ρυθμό. Είμαι χαρούμενος για τη εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο προπονητής μου.

Στην αρχή ήταν δύσκολο, αλλά τώρα είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση και νιώθω καλύτερα μέρα με τη μέρα.

Δεν είμαι 100% έτοιμος ακόμα, αλλά δουλεύω για να επανέλθω όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

Ενώ μίλησε και για το ματς που έρχεται για την ομάδα του: «Πρόκειται για ένα δύσκολο παιχνίδι. Θα πάμε δυνατά και πρέπει να είμαστε ψυχικά έτοιμοι. Μερικές φορές πρέπει να είμαστε πιο υπομονετικοί με τη μπάλα, να μην τη χάνουμε τόσο εύκολα, γιατί είμαστε πιο συμπαγής όταν την έχουμε εμείς.

Αγώνα με τον αγώνα θα βελτιωνόμαστε περισσότερο».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :