Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΤΖΙΜΠΟΥΡ: ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΕΔΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ!


«Καλυμμένος», αγωνιστικά και μη, νιώθει στον Ολυμπιακό ο Ράφικ Τζιμπούρ, εμφανίστηκε σε συνέντευξή του στη «La Gazette du Fennec» της πατρίδας του.

«Είμαι περήφανος για το νταμπλ, αλλά δεν θέλω να σταματήσω εδώ, είμαι ακόμη διψασμένος», τόνισε ο Αλγερινός φορ.

«Έχω συμβόλαιο και είμαι χαρούμενος εδώ. Για να φύγω θα πρέπει να υπάρχει μία ενδιαφέρουσα προοπτική και να συμφωνήσουν όλοι», πρόσθεσε σε ερώτηση για ενδιαφέρον της Μαρσέιγ.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Τζιμπούρ:

-Είσαι πρωταθλητής και Κυπελλούχος με τον Ολυμπιακό. Μία πολύ καλή χρονιά συνεπώς…

«Πράγματι, έτσι είναι. Αρχίσαμε καλά, η αλήθεια είναι πως υπήρχαν κάποιες άσχημες στιγμές, αλλά καταφέραμε να κάνουμε το νταμπλ και είναι φανταστικό».

-Περίμενες αυτούς τους δύο τίτλους;

«Είναι το αποτέλεσμα πολλών ετών δουλειάς στην Ελλάδα. Άξιζα κάτι τέτοιο μετά από τόσες δυσκολίες που βίωσα στη διάρκεια της καριέρας μου. Δεν είναι κάτι που έκλεψα, δούλεψα σκληρά για να τα καταφέρω. Το πίστευα εξ αρχής, ποτέ δεν τα παράτησα στα δύσκολα και αυτό με κάνει να το απολαμβάνω περισσότερο. Δεν τελείωσα ακόμη, αλλά έχω την αίσθηση πως επιβραβεύτηκα για την προσπάθειά μου».

-Οι δύο φετινοί τίτλοι είναι πιο γλυκείς από το περσινό πρωτάθλημα;

«Ναι, λίγο. Υπάρχει πάντα μία ιδιαίτερη γεύση. Κάθε τίτλος έχει τη δική του. Είμαι περήφανος για το περσινό πρωτάθλημα. Ήταν απερίγραπτη χαρά να κατακτήσω αυτό το τρόπαιο στην πρώτη μου σεζόν στον Πειραιά. Το φετινό νταμπλ κάνει την περηφάνια ακόμη μεγαλύτερη. Νιώθω πανευτυχής. Είναι κάτι σπουδαίο για μένα. Και φυσικά δεν θέλω να σταματήσω εδώ. Ακόμη είμαι διψασμένος».

-Η χρονιά έκλεισε με πολύ καλά στατιστικά για σένα. Πέτυχες 17 γκολ, 13 στο πρωτάθλημα, 3 στην Ευρώπη και ένα στον τελικό του Κυπέλλου.

«Είμαι ευχαριστημένος με τη χρονιά που έκανα. Είναι καλοί οι αριθμοί, αλλά θα προσπαθήσω να τα πάω ακόμη καλύτερα του χρόνου».

-Ήταν κάποιοι τραυματισμοί και κάποιες περίοδοι η αιτία που λες ότι θα μπορούσες να τα πας καλύτερα;

«Πάντα μπορείς να τα πας καλύτερα, όταν το θέλεις. Είχα κάποιες δυσκολίες στη μέση της σεζόν. Όταν είσαι φιλόδοξος και θέλεις να προοδεύεις διαρκώς, τότε μπορείς να τα πηγαίνεις καλύτερα. Έτσι είναι η φύση μου. Πάντα κοιτάζω μπροστά».

-Ήταν αυτή η σεζόν η πιο πλήρης της καριέρας σου;

«Πράγματι, ήταν ξεχωριστή. Πιστεύω πως κάναμε καλή πορεία. Είχαμε κάποιες καλές εμφανίσεις στο Champions League και από πλευράς αριθμών πιθανότατα είναι».

-Ποιες ήταν οι καλύτερες στιγμές της περιόδου;

«Τα ματς του Champions League. Νικήσαμε την Άρσεναλ και τη Ντόρτμουντ στην έδρα μας, αλλά φυσικά και το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, όπως και ο τελικός Κυπέλλου. Πρόκειται για εμπειρίες μιας ζωής. Είμαι περήφανος για όλα».

-Λέγονται πολλά για το μέλλον σου στον Ολυμπιακό. Θα μείνεις; Θα φύγεις; Το ερωτηματικό παραμένει…

«Έχω ακόμη συμβόλαιο με την ομάδα μου. Άρα δεν υπάρχει λόγος να γίνεται τόση συζήτηση. Είμαι χαρούμενος εδώ».

-Δηλαδή η αποχώρηση δεν είναι στα σχέδιά σου;

«Για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο, θα πρέπει να συνδυαστούν κάποια πράγματα».

-Δηλαδή;

«Θα πρέπει να συμφωνήσουν όλες οι πλευρές. Και να υπάρχει μία ενδιαφέρουσα προοπτική…».

-Μπορεί αυτή να είναι η Μαρσέιγ; Λέγεται πως σε παρακολούθησε στον τελικό του Κυπέλλου. Είναι αλήθεια; Υπάρχουν συζητήσεις;

«Δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό ακόμη. Διαβάζω, ακούω και παρατηρώ. Δεν θέλω να καλλιεργήσω φήμες. Δεν θα βοηθήσει κανέναν. Θα δούμε σύντομα αν τίθεται θέμα αποχώρησης».

-Αν τελικά φύγεις, ποιος είναι ο καλύτερος προορισμός για σένα;

«Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Είμαι ικανοποιημένος με τη ζωή μου τώρα. Είμαι χαρούμενος και νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Άρα δεν υπάρχει κάποιος επιθυμητός προορισμός».

-Από αθλητικής πλευράς;

«Ισχύει το ίδιο».
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :