Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΣΟΛΙΝΤ: ΑΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΥΡΙΟ


Θετικός εμφανίστηκε στο ενδεχόμενο επιστροφής του στον Ολυμπιακό, ο Τροντ Σόλιντ ξεκαθαρίζοντας πάντως πως δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική επαφή.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοιεύματα, ο Νορβηγός προπονητής συμπεριλήφθηκε στα «ονόματα», τα οποία εξετάζουν οι άνθρωπο του Ολυμπιακού όσον αφορά τη διαδοχή του Ερνέστο Βαλβέρδε.

Ο ίδιος ο Σόλιντ παντως δεν είχε ενημερωθεί για τις σχετικές φημολογίες, σύμφωνα με όσα είπε στην εφημερίδα «Πρωταθλητής»:

«Αλήθεια; Ακούγεται το όνομά μου για τον Ολυμπιακό; Δεν ξέρω απολύτως τίποτα. Δεν έχει έρθει κανένας σε επαφή μαζί μου. Θα ήταν εκπληκτικό για μένα να ξαναδουλέψω σε αυτή την ομάδα αλλά δεν ξέρω κάτι οπότε δεν μπορώ να σας πω περισσότερα. Μιλώντας υποθετικά, αν με προσεγγίσει ο Ολυμπιακός, έρχομαι αύριο».

Στη συνέχεια δικαιολόγησε την άμεση αποδοχή πιθανής πρότασης:

«Ποτέ δεν είχα βγάλει από το μυαλό μου τον Ολυμπιακό και αν μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναδουλέψω σε αυτό το κλαμπ πιστεύω ότι θα πετύχουμε πολλά περισσότερα από την προηγούμενη φορά που νομίζω ότι είχαμε καλά αποτελέσματα. Είμαι έτοιμος για να κάνουμε μεγάλα πράγματα αλλά επαναλαμβάνω δεν έχω καμία επαφή, ούτε επίσημη, ούτε ανεπίσημη. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είμαι διαθέσιμος για τον Ολυμπιακό. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμα χρόνο εδώ αλλά δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την αποδέσμευσή μου».

Ο Σόλιντ είχε αναλάβει τον πάγκο των ερυθρόλευκων το καλοκαίρι του 2005, πήρε το νταμπλ στη μοναδική του ολοκληρωμένη σεζόν, αλλά αποδεσμεύτηκε στα μέσα του 2006-07 με αφορμή τις αρνητικές εμφανίσεις του Ολυμπιακού στο Champions League.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :