Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΣΠΑΝΟΥΛΗ Ο ΝΤΟΡΣΕΪ!

Ο Τζόι Ντόρσεϊ μίλησε για την αποχώρηση του από τον Ολυμπιακό και εξαπέλυσε επίθεση κατά του Βασίλη Σπανούλη, αφήνοντας αιχμές κατά του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό "All Star Basket", στην οποία μεταξύ άλλων κατηγόρησε τον αρχηγό των ερυθρόλευκων πως αποφάσιζε για τον ρόλο που θα έχει ο Αμερικανός στην ομάδα, κάτι δηλαδή που είναι δουλειά του προπονητή, όπως τονίζει ο ίδιος ο σέντερ της... μικρομεσαίας Γκαζιαντέπ.

Διαβάστε το συγκεκριμένο απόσπασμα από τη συνέντευξη του Τζόι Ντόρσεϊ:

«Ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα μου, που είδα έναν συμπαίκτη να αποφασίζει για τον δικό μου ρόλο. Πόσο δηλαδή θα ακουμπούσα την μπάλα στην επίθεση, πόσο έπρεπε να την κρατάω και άλλα τέτοια. Αυτό είναι δουλειά του προπονητή. Αυτός πρέπει να λέει σε έναν παίκτη τι πρέπει να κάνει.

Εμένα μου έλεγε ο Σπανούλης: "Τζόι απλά παίξε άμυνα και μην αγχώνεσαι αν θα πάρεις τη μπάλα".

Σέβομαι όλους τους συμπαίκτες μου, αλλά αυτό ήταν έλλειψη σεβασμού προς εμένα. Πάντα περιμένω να μου επιστρέφουν το σεβασμό που δίνω σε όλους. Ίσως η αντίδρασή μου να μην ήταν η πρέπουσα και η αλήθεια είναι ότι πλήρωσα γι’ αυτό, μην μπορώντας να παίζω ακόμα με την ομάδα των πρωταθλητών Ευρώπης αυτή τη σεζόν. Ο λόγος όμως, που προκάλεσε όλο αυτό δεν ήταν λανθασμένος».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :