Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

«ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΧΑΡΙΣΜΕΝΑ»

Ο Πάμπλο Γκαρσία έχει αναφερθεί πολλές φορές στα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού και τον τρόπο που τα κατακτά, λέγοντας για άλλη μια φορά (καταντώντας τουλάχιστον γραφικός) πως του τα χάρισαν!

Ο Ουρουγουανός μέσος του ΠΑΟΚ, που έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «Σπορ του Βορρά», αναφέρθηκε επίσης στη δική του προσπάθεια να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση, αλλά και στον κόσμο της ομάδας.

Κυρίως όμως, αντί να ψάξει την ουσία του προβλήματος, έβγαλε και πάλι τα.. απωθημένα του κατά του Ολυμπιακού και των τίτλων του, αμφισβητώντας για άλλη μια φορά το Θρύλο... Το κόμπλεξ είναι αμέτρητο και τα λόγια περιττά...

Αναλυτικά όσα είπε o Πάμπλο Γκαρσία:

Για το αν μπορεί να έρθει στο επίπεδο φυσικής και αγωνιστικής κατάστασης που θυμούνται οι περισσότεροι φίλαθλοι και να προσφέρει στον ΠΑΟΚ: «Έχω δύο μήνες που δουλεύω πολύ σκληρά, μου λείπει το ποδόσφαιρο σίγουρα και αυτό που δε με βοηθάει είναι πως πέρυσι ήταν μια χρονιά πεταμένη στα σκουπίδια. Δεν το βάζω σαν δικαιολογία. Υπέγραψα νέο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και είχα στο μυαλό μου πως θα παίξω ποδόσφαιρο. Εγώ περιμένω την ευκαιρία μου για να παίξω και θα δω αν μπορώ να δώσω και να προσφέρω αυτά που πρέπει ή όχι. Αν δεν μπορώ, τότε έχω φθάσει στο τέλος».

Για το αν εισπράττει στον ίδιο βαθμό την αγάπη του κόσμου και αυτή την περίοδο που δεν αγωνίζεται: «Από τότε που έχω πατήσει τα πόδια μου στη Θεσσαλονίκη έχω εισπράξει την αγάπη του κόσμου στο ίδιο βαθμό και τίποτα δεν έχει αλλάξει όλο αυτό το διάστημα».


Για τα ματς με Μέταλιστ και Σάλκε και τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ από το Τσάμπιονς Λιγκ: «Είναι πάρα πολύ μεγάλο κρίμα που δεν κατάφερε ο ΠΑΟΚ να περάσει στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά πιστεύω ότι θα περάσει πολύ χρόνος για να καταφέρει να έχει μία τέτοια ευκαιρία που είχαμε φέτος. Από έξω, παρακολουθώντας τα παιχνίδια από την εξέδρα φαινόταν στις αναμετρήσεις με την Σάλκε πως είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία για να προ κριθούμε στους ομίλους. Με όλα τα πλεονεκτήματα προς εμάς, αλλά δυστυχώς σε λίγα λεπτά χάσαμε την μπάλα. Ειδικά στο τελευταίο παιχνίδι που έγινε στην Τούμπα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, πρέπει να συνεχίσεις να δουλεύεις».

Για την προσπάθεια του ΠΑΟΚ στο πρωτάθλημα και την μονομαχία με τον Ολυμπιακό: «Πρέπει να δουλέψουμε πάρα πολύ, πρέπει να βελτιωθούμε πολύ, γιατί στη ζωή και στο ποδόσφαιρο εύκολο δεν είναι τίποτα. Για αυτό ο Ολυμπιακός κάθε χρόνο παίρνει τα πρωταθλήματα. Μια αλήθεια είναι πως πολλά από τα πρωταθλήματα που πήραν ήταν χαρισμένα. Όλοι ξέρουν πώς ήταν η ιστορία αυτή. Το σημαντικό είναι ο ΠΑΟΚ να είναι δυνατός και να βελτιώνεται κάθε φορά για να είναι ανταγωνιστικός».

Για το γεγονός πώς οι φανέλες με το όνομά του έχουν τις περισσότερες πωλήσεις από κάθε άλλου παίκτη: «Για εμένα είναι μεγάλη τιμή σε αυτή την περίοδο που δεν παίζω στην ομάδα να γίνεται αυτό. Είναι κάτι μου δίνει απίστευτη δύναμη αυτή η στήριξη που υπάρχει από τον κόσμο και είναι κάτι που δεν μπορώ να το εκφράσω εύκολα».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :