Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΣΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ... ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΟ!

Με σκληρή γλώσσα μίλησε ο Κώστας Σλούκας για την απόφαση του Παναθηναϊκού να δημοσιοποιήσει την πρόταση που του κατέθεσε, λίγη ώρα μετά που έγινε η προσφορά. Όπως είπε ο διεθνής γκαρντ στο κρατικό ραδιόφωνο:

”Είναι αστεία πράγματα αυτά. Θέλω πρώτα να μιλήσω με την πλευρά του Ολυμπιακού. Το να μου κάνει πρόταση με τέτοιο τρόπο ο Παναθηναϊκός είναι αστείο. Δημιουργεί κλίμα. Το σημαντικό είναι να μείνει αναλλοίωτος ο κορμός της ομάδας. Ο Ολυμπιακός έχει πάρει τη σκυτάλη και κρατώντας τον κορμό του είναι σωστό να συνεχίσει έτσι. Η διοίκηση είναι αυτή που θα κάνει τις κινήσεις που πρέπει”.

Ο Κώστας Σλούκας για μια ακόμα φορά έβαλε το οικονομικό σε δεύτερη μοίρα και τον ρόλο του σε πρώτη : 

“Δεν έχω κρύψει ότι θέλω να συνεχίσω στον Ολυμπιακό. Πρέπει όμως πρώτα να γίνουν όλες οι συζητήσεις. Το οικονομικό παίζει ρόλο, αλλά έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που θέλω είναι να έχω όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο και να βελτιώνομαι χρόνο με τον χρόνο, να μεγαλώνει ο ρόλος μου. Επαγγελματίας είμαι όμως και θα αποφασίσω για την καλύτερη δυνατή προοπτική που θα μου δοθεί”.
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :