Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

«ΑΠ'ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ... ΜΟΝΟ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!» *ΒΙΝΤΕΟ*

Ότι δεν έχει -τουλάχιστον μέχρι τώρα- καμία επαφή με τον Ολυμπιακό, υποστήριξε στα Ισπανικά ΜΜΕ ο Σον Τζέιμς (δείτε το θέμα για τον Αμερικανό σέντερ , με βίντεο και στατιστικά  ΕΔΩ).

«Απ’ όσο ξέρω μέχρι τώρα είναι απλά φήμες, γιατί δεν έχω μιλήσει με κανέναν και ο μάνατζέρ μου δεν μου έχει πει κάτι. Είμαι στην Μπιλμπάο, η οποία μου έχει φερθεί καλά. Αυτή τη στιγμή, είμαι συγκεντρωμένος για το αυριανό παιχνίδι, ήταν τα λόγια του 32χρονου Αμερικανού σέντερ, που όπως καταλαβαίνει εύκολα κάποιος δε μπορεί να πει... περισσότερα αυτή τη στιγμή.


Η ουσία πάντως δεν αλλάζει, ο παίκτης είναι πολύ κοντά στο να φορέσει τα ερυθρόλευκα...

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του :


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :