Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

«ΕΦΤΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΡΙΝ... ΕΝΑ ΜΗΝΑ!»


Συνέντευξη παραχώρησε ο Καρλ Ίνγκλις στο sdna.gr και ανάμεσα στ'άλλα αναφέρθηκε και στον Ολυμπικακό, για τον οποίο αποκάλυψε ότι ήρθε πολύ κοντά σε συμφωνία πριν από περίπου ένα μήνα! 

Δείτε τι απάντησε στις ερωτήσεις που του έγιναν :  

Από τις ελληνικές ομάδες, μόνο η ΑΕΚ βρέθηκε στο μυαλό σου όλο αυτό τον καιρό;

«Παρακολουθώ όσα γίνονται στο ελληνικό πρωτάθλημα και γιατί μου αρέσει και γιατί βλέπω πως πολλές ομάδες χρειάζονται έναν σουτέρ. Και εγώ είμαι σπεσιαλίστας σε αυτό το πράγμα. Μπορεί να μην είμαι πολύ καλός σε άλλους τομείς, αλλά έχω εξαιρετικό σουτ.

Η άποψη μου είναι πως για ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός ή ο Ολυμπιακός, ένας σουτέρ είναι πάντα χρήσιμος. Στον Ολυμπιακό, ο Σπανούλης κάνει ντράιβ και αμύνονται απέναντί του δύο ή τρεις παίκτες. Αν ήμουν εγώ στην γωνία, θα σούταρα με 65-70%. Το ίδιο και στον Παναθηναϊκό που έχει παίκτες όπως ο Διαμαντίδης και ο Καλάθης. Τέτοιες ομάδες χρειάζονται καθαρούς σουτέρ που θα βάζουν τα ελεύθερα σουτ. Να σου πω την αλήθεια, μέσα μου ένιωθα βέβαιος ότι φέτος θα παίζω στην Ελλάδα, είτε για την ΑΕΚ είτε για τον Παναθηναϊκό είτε για τον Ολυμπιακό».

Σε προσέγγισε ποτέ κάποια από αυτές τις δύο ομάδες;

«Ναι. Ημουν πολύ κοντά στον Ολυμπιακό, αλλά προέκυψαν κάποιοι τραυματισμοί στην ομάδα και το πλάνο άλλαξε. Σίγουρα, όμως, ήταν μία ομάδας στην οποία θα ήθελα πολύ να παίξω».

Πότε συνέβη αυτό;

«Πριν από ένα περίπου μήνα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :