Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ... ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!


Ο Γιάννης Μανιάτης διέψευσε κατηγορηματικά όσα έχουν γραφτεί γι' αυτόν και ξεκαθάρισε ότι είναι έτοιμος... εδώ και δύο μήνες!

O αρχηγός του Ολυμπιακού αγωνίστηκε ως αλλαγή κόντρα στον Λεβαδειακό, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στο φετινό πρωτάθλημα.

Μετά τη λήξη, μίλησε στην εκπομπή της Nova και αρχικά ρωτήθηκε για το αν είναι έτοιμος. «Εδώ και πολύ καιρό. Περίπου 2 μήνες», απάντησε χαρακτηριστικά, συνεχίζοντας:

«Δεν έχω βγει να μιλήσω. Δεν έχω κάνει δήλωση. Συμφωνώ με τον προπονητή μου ότι δεν είμαι στο επιθυμητό επίπεδο και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δουλεύω στις προπονήσεις. Τον ευχαριστώ που έπαιξα στα δύο τελευταία παιχνίδια. Εχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες αυτούς τους δύο μήνες. Τα περισσότερα είναι ψέματα. Αυτό με πεισμώνει και με κάνει να δουλεύω περισσότερο.

Στη συνέχεια, τόνισε: «Γράφτηκε ότι θα πάω παντού. Δεν ισχύει τίποτα. Όλα είναι ψέμματα. Όποια ομάδα και σε όποια χώρα. Θέλω να ειμαι στο καλύτερο επίπεδο. Εχω ακόμα 3,5 χρόνια συμβόλαιο και θα το τιμήσω όσο θα το θέλει ο Ολυμπιακός. Εχω δώσει τα πάντα στον Ολυμπιακό. Οχι, δεν έχω κάνει κάποια συζήτηση με τον προπονητή μου. Εχουμε μια εξαιρετική σχέση. Τον σέβομαι με σέβεται και εγώ προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου. Δεν έχει γίνει συζήτηση αποχώρησής μου».

Για τα σενάρια περί ενδιαφέροντος και προτάσεων ομάδων από την Ιταλία, υποστήριξε: «Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Ολα είναι ψέματα. Γράφτηκε ότι πήγα στην Ιταλία να επανεξεταστώ. Κι αυτό ψέματα. Την τελευταία φορά που πήγα στην Ιταλία ήταν για διακοπές. Είμαι 29 ετών δεν με νοιάζει τι γράφεται. Εμένα με ενδιαφέρει τι λένε οι συμπαίκτες μου και τι ο προπονητής μου. Δυστυχώς τα διαβάζω και ξέρω τι γίνεται. Αλλά δεν έχω πρόβλημα».

«Κάθε μέρα δουλεύω και αυτούς τους μήνες έχω δουλέψει πάρα πολύ. Εγώ δεν ειμαι 100% έτοιμος και συμφωνώ με τον προπονητή μου. Χρειάζομαι παιχνίδια στα πόδια μου. Θα προσπαθήσω να δείξω τον καλύτερό μου εαυτό», συνέχισε, ενώ αναφέρθηκε στο ρεκόρ των συμπαικτών του και την Ευρώπη:

«Εχουν κάνει φέτος το ακατόρθωτο. Εκαναν κι άλλο ρεκόρ. Πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού γίνεται αυτό.

Θα ήθελα να είμαι μέλος αυτού και προσπαθούσα να τους ενθαρρύνω. Και από σήμερα ή μάλλον από τα Χανιά είμαι μαζί τους για να το συνεχίσουμε. Ό,τι έχουμε ένα πολύ καλό σύνολο. Τα παιδιά που ήρθαν δέθηκαν αμέσως με τους παλιούς. Και φυσικά ο προπονητής. Δείχνουμε ότι είμαστε το αφεντικό στην Ελλάδα και κάναμε εξαιρετικές εμφανίσεις στην Ευρώπη. Δεν θέλω να μιλήσω για μεγάλη πορεία. Να κοιτάξουμε πρώτα τα δύο παιχνίδια με την Αντερλεχτ και να την αποκλείσουμε και μετά να κοιτάξουμε την επόμενη ομάδα. Μπορεί αυτή η ομάδα και το έχει αποδείξει».

Ερωτηθείς για τον ανταγωνισμό που υπάρχει είπε πως : «Ειμαι χαρούμενος που έχω τόσους παίκτες ν' ανταγωνιστώ», ενώ για τον Μάρκο Σίλβα είπε ότι

«Είναι πολύ απλός άνθρωπος ο Μάρκο Σίλβα. Ζητάει από τους παίκτες συγκεκριμένα πράγματα. Δεν νευριάζει ποτέ και προσπαθεί κάθε μέρα να βελτιώσει τα όσα λάθη υπάρχουν. Εχει διαχειριστεί όλες τις περιπτώσεις σωστά. Και πραγματικά κρατάει τον ποδοσφαιριστή σε εγρήγορση».

Οσο για τον δικό του ρόλο στ' αποδυτήρια; «Προσπαθούμε να τους περάσουμε το πνεύμα νικητή. Είναι όλα τα παιδιά καταπληκτικοί χαρακτήρες και έχουμε δεθεί. Είμαστε μια οικογένεια» είπε ο Γιάννης Μανιάτης ο οποίος κατέληξε λέγοντας γι' ακόμη μια φορά ότι

«Ας γράψουν ότι θέλουν. Δεν με νοιάζει. Θέλω να ευχαριστήσω και τον κόσμο. Και στα Χανιά και σήμερα. Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα μου».


Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :