Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Μ.ΖΕΒΛΑΚΟΦ : ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ!


Ο Μίχαλ Ζεβλάκοφ με δηλώσεις του στην εφημερίδα “Πρωταθλητή” εμφανίστηκε απογοητευμένος από το γεγονός ότι κανένας από τον Ολυμπιακό δεν του έχει μιλήσει σχετικά με το μέλλον του :

"Θα ήθελα να μείνω στον Ολυμπιακό, όπως είχα πει αλλά ποιον και πόσο να περιμένω; Έφυγα για διακοπές και δεν έχω ακόμα και τώρα την παραμικρή ένδειξη, ούτε μια κουβέντα, από τον οποιονδήποτε για τις σκέψεις τους για μένα.

Δεν μου είπε κανείς αν με θέλουν ή δεν με θέλουν για του χρόνου. Προσπαθούσα όλον αυτόν τον καιρό να καταλάβω τι συμβαίνει από τα δημοσιεύματα των εφημερίδων έτσι όμως δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα", είπε αρχικά και συμπλήρωσε σχετικά με την Ανκαραγκουτσού: "Όχι δεν έχω υπογράψει.

Όχι ακόμα τουλάχιστον. Ήρθα να μιλήσω με τους ανθρώπους από κοντά και να μου δείξουν κάποια πράγματα. Είδα το γήπεδο, τις εγκαταστάσεις, την πόλη. Είναι σημαντικά αυτά και μου αρέσουν αρκετά. Δεν έχω υπογράψει όμως. Δεν τους έχω δώσει ακόμα την οριστική απάντηση.

Δεν ξέρω πότε θα τους απαντήσω. Είναι όμως καλή η πρότασή τους. Κατά αρχάς μου δίνουν διετές συμβόλαιο. Σίγουρα ως το τέλος της εβδομάδας θα τους απαντήσω ναι ή όχι. Υπάρχουν και άλλες ομάδες που με θέλουν. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό, αλλά κανείς δεν μου έχει πει το παραμικρό".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :