Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΔΕ ΓΥΡΙΖΕΙ Ο ΣΚΟΥΡΤΗΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Ανάρτηση στο προσωπικό του blog έκανε ο Βασίλης Σκούρτης και διέψευσε τα περί επαφών με τη διοίκηση του Ολυμπιακού για να επιστρέψει στην Ελλάδα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :

"Από την μέρα που έφτιαξα αυτό το blog, έχω παραλάβει αρκετά μηνύματα τύπου "γύρνα πίσω Βασίλη στον Ολυμπιακό" και τους ευχαριστώ πολύ...

Θα ήθελα όμως να πω κάποια πράγματα για αυτό το θέμα, γιατί πολλά έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί. Πριν από λίγο καιρό είχαν γράψει στον Πρωταθλητή κάτι για "γέφυρες μεταξύ Σκούρτη-Ολυμπιακού, θέλει ο μικρός θέλει και η ομάδα".

Αναρωτιέμαι από πού τα βγάζουν!!! Η αλήθεια είναι πως από τότε που έφυγα από τον Ολυμπιακό δεν έχω μιλήσει με κανέναν από εκεί μέσα.

Μπορεί να είμαι ακόμα παίκτης του Ολυμπιακού διότι δεν έχω πάρει μεταγραφή ακόμα στη Λάτσιο, όμως δεν έχω συμβόλαιο μαζί τους και έτσι μπορώ να φύγω όποτε θέλω. Τώρα είμαι εδώ στη Λάτσιο και είμαι πολύ ευτυχισμένος.

Θέλω να πάνε όλα καλά και να υπογράψω μαζί τους το καλοκαίρι ώστε να μπορώ να αγωνίζομαι με την ομάδα. Είχα πει πως ίσως να γυρίσω στον Ολυμπιακό κάποια μέρα... όμως φοβάμαι πως θα περάσει πολύ καιρός μέχρι τότε...".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :