Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Λ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ:"ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΗ ΒΑΡΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ"


Ο Λεωνίδας Παναγόπουλος μίλησε σε γνωστή ιστοσελίδα για τη ανανέωση του συμβολαίου, για το μέλλον του, τους στόχους του και ευχαρίστησε όλους όσους τον βοηθούν στη προσπάθεια του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την εξέλιξη. Υπέγραψα τριετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Είμαι έτοιμος να ανταπεξέλθω σε αυτή την πρόκληση και θα δουλέψω πολύ σκληρά για να τα καταφέρω. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, Σωκράτη Κόκκαλη και τη διοίκηση που με εμπιστεύεται, τον Αλέκο Αλεξανδρή που με στήριξε και με στηρίζει στις δύσκολες στιγμές και φυσικά την οικογένεια μου που στέκεται δίπλα μου».

Για το αν είναι έτοιμος να αντεπεξέλθει: «Είμαι έτοιμος να ανταπεξέλθω σε οτιδήποτε μου ζητηθεί. Έπειτα από την αποχώρηση του Νικοπολίδη, ελπίζω ότι θα μου δοθεί η ευκαιρία σε κάποια ματς. Εγώ θα κάνω τα πάντα και πιστεύω ότι θα καταφέρω να σηκώσω στις πλάτες μου τη βαριά φανέλα του Ολυμπιακού».

Για τον Νικοπολίδη: «Ο Αντώνης Νικοπολίδης είναι μεγάλος δάσκαλος για’ μένα. Δίπλα του έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα και θέλω να του πω δημόσια ένα ευχαριστώ».

Για το μέλλον: «Είμαι πολύ χαρούμενος στον Ολυμπιακό και είμαι διατεθειμένος να περιμένω όσο χρειαστεί για να γίνω εγώ αυτός που θα σηκώσει την ‘βαριά’ φανέλα. Το ξέρω ότι η θέση που αγωνίζομαι θέλει υπομονή. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα μου δοθεί η ευκαιρία».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :