Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

ΤΑΣΟΣ ΠΑΝΤΟΣ: ΕΥΧΗ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ


Ο Τάσος Πάντος, το αγαπημένο παιδί των οπαδών του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, σε συνέντευξη που έδωσε στο «Sportdog», μίλησε για το ξεκίνημα της καριέρας του και ιδιαίτερα για τις ημέρες δόξας και επιτυχιών με τον Ολυμπιακό.

Τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Τάσου Πάντου :

Μετά από μια μεγάλη καριέρα με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, ανήκεις πλέον στον ΠΑΣ Γιάννινα. Πώς νιώθεις που θα αγωνιστείς στον “Άγιαξ της Ηπείρου”;

Για μένα είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Έφυγα από τον επί σειρά ετών πρωταθλητή, την καλύτερη ίσως ομάδα στην Ελλάδα όπου πέρασα 7 υπέροχα χρόνια με πάρα πολλές συγκινήσεις, τρόπαια, δόξα και χαρές και έκανα μια συνειδητή επιλογή να έρθω στον ΠΑΣ Γιάννινα

Εδώ βρίσκεις και κάποιους παλιούς γνώριμους από τις περιόδους που αγωνιζόσουν στη Προοδευτική και τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Τον Ανδράλα, τον Βαρτζιώτη και τον Κυριάκο.

Με τα παιδιά αυτά έπαιξα πολλά χρόνια μαζί, ειδικά με τον Πάρη και τα γνωρίζω πολύ καλά.
Με έχουν βοηθήσει πολύ να εγκλιματιστώ αλλά είμαι ένας άνθρωπος που έχω παίξει στη κατηγορία αυτή και γνωρίζω τις συνθήκες. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη καταγωγή μου θα με βοηθήσουν να προσαρμοστώ στη πόλη και την ομάδα.

Να πάμε τώρα στην ομάδα που διακρίθηκες, στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;

Στην καριέρα μου στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ έχω κερδίσει σχεδόν τα πάντα. Πέρα από τους τίτλους έχω καταφέρει να κερδίσω την εκτίμηση του κόσμου και να μπω στις καρδιές του. Γνώρισα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μεγάλη δόξα και επιτυχίες, αλλά και κακές στιγμές που ευτυχώς ήταν λίγες. Από όλα αυτά μαθαίνεις και για κάθε ποδοσφαιριστή είναι ευχή να βρίσκεται στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Είναι ευχή να αγωνίζεται με αυτή τη φανέλα. Μαθαίνει να κάνει πρωταθλητισμό, να αντέχει στη πίεση και μαθαίνει να μπαίνει σε κάθε παιχνίδι με μοναδικό στόχο τη νίκη.

Είσαι ένα από τα “αγαπημένα παιδιά” της ερυθρόλευκης εξέδρας. Πώς ένιωθες όταν ολόκληρο το γήπεδο Καραϊσκάκη φώναζε το όνομά σου;

Ο κόσμος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μου έδινε μεγάλη ώθηση με έκανε να βγάζω φτερά. Είναι κάτι συνταρακτικό. Όποιος δεν το έχει νιώσει αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει. Δεν μπορείς να το περιγράψεις και είναι μεγάλη τιμή για μένα και μεγάλη αναγνώριση προς το πρόσωπό μου το να φωνάζει ολόκληρο το γήπεδο το όνομά μου. Για να μη νομίζει κανένας ότι είναι τόσο εύκολο, αυτό μπορείς να το πετύχεις μετά από χρόνια προσπάθειας, με πάρα πολύ κόπο και επειδή τη συνέντευξη μπορεί να τη διαβάσουν μικρά παιδιά, πρέπει να ξέρουν ότι στο ποδόσφαιρο δεν σου χαρίζεται τίποτα. Το μόνο πράγμα που έχουν να κάνουν είναι να δουλέψουν, να έχουν υπομονή και αν αξίζουν σίγουρα θα ανταμειφθούν.

Νιώθεις πίκρα που έφυγες από τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;

Όχι δεν νιώθω καμιά πίκρα. Δεν μπορείς να μένεις αιώνια σ’ αυτή την ομάδα. Αργά ή γρήγορα θα γινόταν, όμως παραμένει μεγάλη αγάπη για μένα. Από τη στιγμή που αποφασίστηκε ότι ο κύκλος μου έκλεισε σ’ αυτή την ομάδα, πίσω μου έχω αφήσει μόνο φίλους. Είχα άψογη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια, δε δημιούργησα ποτέ προβλήματα ούτε μου δημιούργησαν και εύχομαι ότι καλύτερο για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Όμως εγώ ανήκω στον ΠΑΣ και το μόνο που σκέφτομαι είναι το καλό του.

Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να επιστρέψεις σαν αντίπαλος;

Ναι περνάει από το μυαλό μου αυτό το ενδεχόμενο, αλλά δε ξέρω τι ακριβώς θα νιώσω εκείνη τη στιγμή. Θα χαρώ πάρα πολύ να πάω στο Καραϊσκάκη γιατί θα αντικρύσω παλιούς φίλους, θα αντικρύσω ένα γνώριμο γήπεδο και θα είναι μία πολύ καλή στιγμή για μένα. Όμως, η μόνη πιθανότητα να γίνει αυτό είναι να ανέβουμε και εμείς. Είναι ωραία και ξεχωριστή εμπειρία να παίζεις σ’ αυτό το γήπεδο.

Για τη νέα διοικητική πραγματικότητα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;

Μετά από μία πολυετή πορεία του, ο κ. Κόκκαλης, που ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες παρουσίας στην ιστορία της ομάδας, αποφάσισε να αποχωρήσει. Όλοι πρέπει να το σεβαστούμε αυτό και να του δώσουμε συγχαρητήρια γιατί έφτιαξε ένα παντοδύναμο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, με ένα καινούριο και πολυτελές γήπεδο και φανταστικές εγκαταστάσεις στο Ρέντη. Το έργο του είναι ανεπανάληπτο. Από κει και πέρα το μόνο που έχουμε να ευχηθούμε στη νέα διοίκηση είναι να φέρει τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ όσο πιο ψηλά γίνεται. Απ’ ότι βλέπω οι κινήσεις που κάνει είναι θετικές και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για να ξαναπάρει η ομάδα τα πρωτεία. Βεβαίως και οι φίλαθλοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ πρέπει να στηρίξουν τη προσπάθειά του.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :