Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ : ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


Ο προπονητής του Εργοτέλη, Νίκος Καραγεωργίου, μιλώντας αποκλειστικά στο "Sportaction.gr" είπε για το...δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης της ομάδας του με τον Ολυμπιακό :

«Πραγματικά, πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα. Δε μου έχει ξανατύχει ούτε όταν ήμουν παίκτης ούτε στη μέχρι τώρα προπονητική μου καριέρα. Εμείς ετοιμαζόμαστε για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό σα να πρόκειται για ένα κανονικό παιχνίδι. Δεν αλλάζει κάτι από το γεγονός ότι η διάρκεια του θα είναι σαράντα πέντε λεπτά.

Θα πάμε συγκεντρωμένοι στις προπονήσεις που έχουμε την Δευτέρα και την Τρίτη ώστε να είμαστε σωστά προετοιμασμένοι για την αναμέτρηση της Τετάρτης.

Το παιχνίδι δεν έπρεπε να διακοπεί. Κατά τη γνώμη μου, ορθά ξεκίνησε και έπρεπε να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ ή βόλεϊ να παίζεται σε κλειστά γήπεδα. Μία από τις ομορφιές του είναι ότι γίνεται σε ανοικτούς χώρους και επομένως μπορεί να γίνει και με βροχές και με χιόνια. Αρκεί βέβαια να το επιτρέπουν οι συνθήκες. Θεωρώ, όμως, ότι οι συνθήκες επέτρεπαν τη συνέχιση του αγώνα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :