Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Η ΕΝΤΟΛΗ ΗΤΑΝ: «ΜΗ ΑΠΟΝΟΜΗ»


Η εντολή της πολιτικής ηγεσίας, όπως τη μετέφερε ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού, Πάνος Μπιτσαξής προς τον πρόεδρο της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, Σοφοκλή Πιλάβιο με αφορμή τα σοβαρά επεισόδια στον μεγάλο τελικό του κυπέλλου Ελλάδας το βράδυ του Σάββατου, όπου η ΑΕΚ κατέκτησε το
τρόπαιο σε βάρος του Ατρόμητου, ήταν να μην πραγματοποιηθεί η απονομή.

Αυτό αποκαλύπτει την Τρίτη το «Εθνοσπόρ», το δημοσίευμα του οποίου έχει ως εξής:

«Το θλιβερό σκηνικό του Σαββάτου στο ΟΑΚΑ φέρνει για μία ακόμη φορά προ των τεράστιων ευθυνών της την ΕΠΟ, την αποκλειστική (λόγω αυτοδιοίκητου) υπεύθυνη για το κατάντημα αυτό που ονομάζεται ελληνικό ποδόσφαιρο. Ηταν η διοργανώτρια αυτής της ντροπιαστικής παράστασης.

Υπάρχουν καταγγελίες σωρηδόν ότι οι εντεταλμένοι της ΕΠΟ στις εισόδους δεν έκαναν έλεγχο των εισιτηρίων! Με άλλα λόγια, όποιος ήθελε έμπαινε, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στις εξέδρες των φίλων της ΑΕΚ. Το χειρότερο όμως είναι ότι άρχισε ένας τελικός που δεν έπρεπε να αρχίσει. Σκηνές απείρου κάλλους εξελίσσονταν μέσα στον αγωνιστικό χώρο την ώρα της ανάκρουσης του εθνικού μας ύμνου...

Ακόμη κι αν άρχισε, δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να ολοκληρωθεί, μετά τα όσα έγιναν. Σε όλα είναι τεράστια η ευθύνη της ΕΠΟ και ειδικά του προέδρου της Σ. Πιλάβιου, που χωρίς αμφιβολία πλέον καταγράφεται ως «ο μοιραίος άνθρωπος».

Σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα ο τελικός αυτός δεν θα είχε γίνει υπό αυτές τις συνθήκες. Ο κ. Πιλάβιος κράτησε στάση «τρομοκρατημένου και συρόμενου πίσω από τα γεγονότα» ανθρώπου. Μεταξύ λήξης και απονομής δέχθηκε τηλεφώνημα από τον γ.γ.Α. Π. Μπιτσαξή, ο οποίος του μετέφερε την άποψη της πολιτικής ηγεσίας, που ήταν σαφής:

«ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΦΥΓΕ».

Ο κ. Μπιτσαξής είχε εξουσιοδοτηθεί γι' αυτό το τηλεφώνημα από τον υπουργό κ. Γερουλάνο και τον υφυπουργό κ. Νικητιάδη. Ομως ο κ. Πιλάβιος αρνήθηκε να κάνει κάτι τέτοιο:

«Θα γίνει μακελειό στο γήπεδο... Δεν μπορώ να αναλάβω τέτοια ευθύνη...». Και έτσι έγινε η απονομή».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :