Τρίτη 3 Μαΐου 2011

«ΔΕΝΕΙ» ΤΟΝ ΜΙΡΑΛΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ


Αύριο (4/5) οι άνθρωποι του Ολυμπιακού θα έχουν συνάντηση με τον μάνατζερ του Μιραλάς, Κριστόφ Ενροτέ, προκειμένου να «κλείσουν» το θέμα της παραμονής του Βέλγου στο «λιμάνι».

Οι περισσότεροι στον σύλλογο είναι αισιόδοξοι, όμως δεν απουσιάζουν κι αυτοί που κρατούν και μικρό καλάθι. Το γεγονός, ωστόσο, ότι αμφότερες οι πλευρές επιθυμούν την συνέχιση της συνεργασίας τους, μόνο ως θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί.

Όπως φαίνεται, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, θα βρεθεί η χρυσή τομή και όλα να εξελιχθούν ομαλά. Ο ίδιος ξεκαθάρισε για άλλη μία φορά άλλωστε ότι θέλει να παραμείνει στον Ολυμπιακό:

«Όλοι γνωρίζουν ποια είναι η επιθυμία μου. Θέλω να μείνω και θα μείνω στον Ολυμπιακό. Δεν ασχολούμαι με τι λέγεται και γράφεται αλλά με το τι θέλω εγώ», είπε χαρακτηριστικά.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί αν στη συνάντηση θα βρίσκεται ο Βαγγέλης Μαρινάκης ή όχι, όμως σίγουρα θα είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ, Εντουάρντο Μαθία.

Αν όλα πάνε καλά με το θέμα της παραμονής του Βέλγου επιθετικού, ο εκπρόσωπος του Μιραλάς θα συζητήσει με τους αρμόδιους του συλλόγου και γι’ άλλες ενδιαφέρουσες περιπτώσεις που υπάρχουν στην ατζέντα του…

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :