
Στους πέντε ανέμους ο Θρύλος σκόρπισε όλους τους αντιπάλους του αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί, αφού οι ερυθρόλευκοι σάρωσαν τα πάντα και στα βραβεία της Nova με τους καλύτερους όλης της χρονιάς.
Ο Ερνέστο Βαλβέρδε έκανε πάρτι στον διαγωνισμό για τον τίτλο του καλύτερου τεχνικού της σεζόν. Αναδείχθηκε πρώτος με το συντριπτικό ποσοστό του 74,64%.
Ο «αρχιτέκτονας» του Θρύλου που κατάφερε στη δεύτερη σεζόν του στο Λιμάνι, να πανηγυρίσει και πάλι τον τίτλο του πρωταθλητή, παρέλαβε το έπαθλό του από τον τεχνικό της εθνικής ομάδας, Φερνάντο Σάντος.
Δείτε το βίντεο από την βράβευση του προπονητή του Θρύλου…

