
Ο Ερνέστο Βαλβέρδε στα δύο χρόνια της θητείας του στον Ολυμπιακό, έχει αποδείξει ότι δεν του αρέσει και πολύ να τραβάει τα φλας της δημοσιότητας και είναι από αυτούς τους ανθρώπους που ονομάζουμε «αντιδημοσιογραφικούς».
Σε δηλώσεις του στο ΤhePlayer αναφέρθηκε στην βράβευση του, στον Ολυμπιακό της νέας σεζόν και τον στόχο της καλής πορείας στο Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και της κατάκτησης του πρωταθλήματος. Παράλληλα μας μίλησε και για την γρήγορη συνομιλία που είχε με τον Τζαμέλ Αμπντούν.
Αρχικά ο προπονητής του Ολυμπιακού τόνισε:
«Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό το βραβείο. Όχι μόνο για εμένα, αλλά για όλη την ομάδα. Την διοίκηση, τους παίκτες, το προπονητικό τιμ και τον κόσμο. Ήταν μια επιβράβευση για το αποτέλεσμα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που καταφέραμε να πάρουμε, πετυχαίνοντας τον στόχο μας και κατακτώντας το πρωτάθλημα», δήλωσε αρχικά για το βραβείο που παρέλαβε ο Ισπανός τεχνικός.
Στην συνέχεια ο Ερνέστο Βαλβέρδε μας μίλησε και για τον Ολυμπιακό της νέας σεζόν:
«Τη νέα σεζόν δεν θα έχουμε μόνο τις εγχώριες διοργανώσεις, αλλά και το Τσάμπιονς Λιγκ. Στόχος μας βέβαια είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου, αλλά και μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Το τελευταίο μόνο εύκολο δεν είναι αλλά θέλουμε και θα προσπαθήσουμε να το πετύχουμε, διασκεδάζοντας παράλληλα τις εντυπώσεις».
Δεν θα μπορούσαμε να μην τον ρωτήσουμε και για τα μεταγραφικά:
«Δεν θα ήθελα να μιλήσω για τα μεταγραφικά ζητήματα της ομάδας, ότι είναι θα το δείτε. Άλλωστε εσείς οι δημοσιογράφοι ξέρετε καλύτερα (γέλια)».
Τέλος, του ζητήσαμε να μας μιλήσει και για την ομιλία που είχε με τον Τζαμέλ Αμπντούν, την ώρα που ο Αλγερινός πήγαινε για την παραλαβή του βραβείου του:
«Όχι, όχι, όχι. Δεν ξέρω κάτι. Απλά έτυχε και ήμασταν κοντά», μας είπε ο κύριος Βαλβέρδε, γελώντας με νόημα και δείχνοντας σε εμάς που βλέπαμε τις αντιδράσεις του από κοντά, ότι μπορεί να υπάρχει και κάτι με τον παίκτη της Καβάλας.

