Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΓΙΑ ΤΟ CLASICO


Ο Βαλβέρδε σχολίασε σε ισπανική εφημερίδα το αποψινό clasico για τα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

Η εφημερίδα El Pais ζήτησε τη γνώμη κάποιων κορυφαίων προπονητών για το μεγαλύτερο κατά πολλούς ντέρμπι της Ευρώπης. Ανάμεσα στον Άντιτς, τον Χάινκες τον Λίπι και τον Καπέλο είναι και ο Ερνέστο Βαλβέρδε του οποίου το σχόλιο φιλοξενείται στην μεγαλύτερη ισπανική πολιτική εφημερίδα.

Τον Βαλβέρδε τον έχουν σε μεγάλη εκτίμηση στην Ισπανία και αυτό φαίνεται καθώς ζήτησαν την γνώμη του για τον μεγάλο ημιτελικό ανάμεσα στην Μπαρτσελόνα και την Ρεάλ Μαδρίτης.

«Η Ρεαλ μπήκε στην σειρά των αγώνων με το σκεπτικό να μη δεχτεί γκολ στην Μαδρίτη, προκειμένου να έχει ελπίδες στο Καμπ Νου. Αρχικά ήταν εντός των στόχων της. Το 0-0 την βόλευε και το ματς πήγαινε καλά για αυτήν. Παρ' όλα αυτά η Μπαρτσελόνα δεν σταμάτησε να επιτίθεται γιατί αυτό είναι το στυλ παιχνιδιού της. Συνέχιζε να βγάζει τον Βίγια και τον Πέδρο στα φτερά της επίθεσης. Έτσι ο Άλβες ήταν πιο συγκρατημένος και ειδικά μετά την αποβολή του Πέπε», ανέφερε ο Βαλβέρδε.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :