
Στο Villa Mercedes διασκέδασαν την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος βόλεϊ οι παίκτες του Ολυμπιακού, αφού πρώτα διασκέδασαν τον Ηρακλή για Τρίτη συνεχόμενη φορά.
Μπορεί να μην υπάρχουν λεφτά για περίσσια έξοδα όμως ξέδωσαν έπειτα από τόση πίεση και υπερένταση. Άλλωστε το άξιζαν και με το παραπάνω και φυσικά δεν θα σταματήσουμε να τους λέμε ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΕΣ!
Αξίζει να σημειώσουμε ότι μαζί τους γλέντησαν και οι Μιραλάς-Τζεμπούρ. Είπαμε, ενιαίος και αδιαίρετος ο Θρύλος!

