Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΝΤΑΡΚΟ ΦΕΪΣΑ: ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ


O αδερφός του Λιούμπομιρ Φέισα, Ντάρκο ο οποίος αγωνίζεται στην Χάιντουκ Κούλα, ομάδα που ανέδειξε και τον Λιούμπο, δήλωσε ότι ο αδερφός του δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως πρόβλημα με το γόνατό του μετά τον σοβαρό τραυματισμό του.

Προ των πυλών του Θρύλου βρίσκεται ο αμυντικός μέσος της Παρτιζάν, Λιούμπομιρ Φέισα και ένα από τα σημαντικά ερωτήματα που υπάρχουν είναι το κατά πόσο έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του στο γόνατο ο οποίος τον κράτησε εκτός δράσης για σχεδόν ένα χρόνο αλλά και το κατά πόσο μπορεί να τον επηρεάσει στην καριέρα του.

Ο αδερφός του, Ντάρκο, μίλησε στον «Γαύρο» και ήταν κατηγορηματικός για το ότι δεν αντιμετωπίζει πλέον κανένα πρόβλημα:

«Ο Λιούμπο είναι μια χαρά στην υγεία του. Το πόδι του είναι πολύ καλά, έχει επανέλθει πλήρως και είναι έτοιμος να παίξει ποδόσφαιρο όπως πριν τραυματιστεί», είπε αρχικά ο 27χρονος Ντάρκο και εν συνεχεία απάντησε σε ερώτηση για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού: «Γνωρίζουμε ότι τον θέλει ο Ολυμπιακός, είναι κάτι σημαντικό. Αλλά δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω για αυτό».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :